Jeg har i længere tid været meget inaktiv herinde grundet meget arbejde både privat og i firmaet og elsker simpelthen alle de dejlige inputs herindefra! Så tænkte at en eller flere herindefra forhåbentligt kunne være behjælpelig med mit problem da jeg selv har set mig helt blind på det!!
Nå, men det lyder som følgende.
Jeg skal bruge et modul til WordPress hvori at en besøgende kan betale for en bestemt uddannelse.
Forstået på den måde at den besøgende går ind på min side, vælger den specifikke uddannelse hvori der så kommer en masse info omkring netop denne uddannelse! Når den besøgende så har læst sig igennem og er blevet enig med sig selv om at det skal han/hun da starte på, betaler de for at blive tilmeldt denne uddannelse.
Når de gør det, indtaster de deres oplysninger som hvis de købte et hvilket som helst produkt online. De indformationer kommer så ind i en database eller tabel der er tilgængelig for mig hele tiden ( om det bliver sendt til min mail eller gemt inde i selve plugin'et er egentligt mig ligegyldigt! )
Når der så er betalt, får de en slags ordrebekræftelse på at de er tilmeldt på kurset/uddannelsen.
Nogle der kender et plugin der kan netop dette, eller noget meget lignende ville jeg ville blive ovenud glad! Jeg synes nemlig selv at jeg har set mig helt blind på det store internet!
Forstået på den måde at den besøgende går ind på min side, vælger den specifikke uddannelse hvori der så kommer en masse info omkring netop denne uddannelse! Når den besøgende så har læst sig igennem og er blevet enig med sig selv om at det skal han/hun da starte på, betaler de for at blive tilmeldt denne uddannelse
OBS! Med dette mener jeg jo at i selve plugin'et er der også et indbygget betalingsmodul der kan tage alle de gængse danske kort!! ;-)