Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til domænenavn til portfolio side

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har virkelig svært ved at finde et godt navn til min portfolio hjemmeside, hvor jeg vil vise grafisk design af logo, piktogrammer, plakater, annoncer, magasiner osv. 

Det skal nok være personligt, da det ikke skal præsenteres som en virksomhed men mere en personlig side, som skal skaffe mig en praktikplads samt opgaver.

Jeg hedder Rune Jensen og runejensen.dk er desværre taget. Samt runej.dk og jensen.dk selvfølgelig. Jeg tænkte lidt på runesen.dk som en forkortelse af mit navn og det er ledigt, men man kan hedde runesen til efternavn, så det holder vel heller ikke rigtig?

Jeg har prøvet at skrive til ejeren af domænenavnet runejensen.dk om at han ønsker at sælge det men han svare ikke tilbage. Der har ikke været noget på hans hjemmeside i 2-3 år.

Nogen gode foreslag til hvad mit kan hedde? Er vi ude i noget designbyrune.dk eller lign, for synes ikke rigtig der er mere ud fra mit navn, hvis det skal være unik. 

Jeg ejer faktisk mixart.dk som jeg egentlig havde andre planer med, men det tror jeg ikke bliver til noget, så hvad synes I om dette navn til portfolio formålet?

Rune-jensen.dk er også ledig, men er bindestreg ikke en ulempe?  

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville klart bruge mixart hvis jeg var dig. Selvom det er personligt er det jo stadig din profession, og det skader ikke at brande det via et navn som mixart.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)