Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

API til E-conomic får ny URL

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Ekelund:
Jeg vil ligeledes henvise til Magentomoduler.dk  som skriver at vi har lavet et hotfix, som gør at det netop virker igen. Da vi konstaterede dette, blev alle ressourcer selv klart rettet mod at løse dette. 
¨

Var jeg en af de virksomheder som levede af at lave moduler til Magento. Og havde et modul der integrer til Economic.

Så ville jeg være jævnt træt at hvordan economic.dk promovere kun den _ene_ løsning der er til integration af magento med economic.

Finder det også lidt "sjovt" at economic.dk ikke har en holdning til Magento Inc/Ebay's Trademark ang. brug af "magento" i domæne navne.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nils:

Steffen Ekelund:
Jeg vil ligeledes henvise til Magentomoduler.dk  som skriver at vi har lavet et hotfix, som gør at det netop virker igen. Da vi konstaterede dette, blev alle ressourcer selv klart rettet mod at løse dette. 
¨

Var jeg en af de virksomheder som levede af at lave moduler til Magento. Og havde et modul der integrer til Economic.

Så ville jeg være jævnt træt at hvordan economic.dk promovere kun den _ene_ løsning der er til integration af magento med economic.

Finder det også lidt "sjovt" at economic.dk ikke har en holdning til Magento Inc/Ebay's Trademark ang. brug af "magento" i domæne navne.

Modtaget. Hvad jeg alene mente var, at brugeren Magentomoduler.dk havde svaret. Se nedenstående screenshot fra tidligere i denne tråd. Jeg har ligeledes præciseret i mit oprindelige indlæg

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Ekelund:
Først vil jeg gerne undskylde den manglende information! For ikke at sige ikke eksisterende - vi har kommunikeret nogen steder, men er det ikke set af vores kunder - så betragter jeg det som ingen kommunikation. Det er simpelthen ikke godt nok. Det tager vi med som en lærestreg, og vil genoverveje vores kommunikation i lignende og andre situationer. 

Her må jeg give dig fuldkommen ret. I kan gøre det meget bedre. Alene i år har vi oplevet over 24 timers nedetid samlet hos e-conomic pga. fejl i jeres system, hvilket I har erkendt, men som I fortsat skylder os en forklaring på.

Ligeledes kunne det være meget relevant, hvis I dokumenterede jeres oppetid og hvilke udfald I har overfor jeres kunder. I er nemlig meget langt fra jeres erklæret mål på 99,9% oppetid, hvis vi bare kigger på denne del af 2014.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Som vi gennem en periode har været i dialog om, har din aftale har været hårdt ramt. Det beklager vi igen.

Problemerne der har ramt din aftale, har vi løst af to omgange.

Som også min kollega Steffen skriver, kan vi blive bedre til kommunikation. Det arbejder vi på, uden at jeg for nærværende kan komme det nærmere.

Med venlig hilsen

Martin W. Larsen - e-conomic

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Wülser Larsen:

Som vi gennem en periode har været i dialog om, har din aftale har været hårdt ramt. Det beklager vi igen.

Ja, det tog jer lige et par måneder at indse fejlen. Dette skyldes i høj grad manglende kompetence hos den medarbejder som håndterede min sag. Bl.a. mente han, at vi skulle kigge på vores API-brug og bad os udlevere kildekoden til vores systemer, fremfor at kigge på fejlen i jeres system. Ligeledes tog det over 2 uger før han rent faktisk kiggede på det screenshot, som jeg havde sendt den første dag, hvor vi oplevede fejlen.

Håndteringen har i mine øjne været direkte pinlig og jeg har aldrig oplevet noget lignende. Jeg bad endda i flere gange om en anden medarbejder, hvilket han enten nægtede eller ikke besvarede.

Men han er ikke den eneste. Et andet eksempel på jeres ringe håndtering af dagen. En af de dage vi oplevede fejlen var søndag d. 9. februar, hvor jeres support havde åbent pga. moms, men ved henvendelse blev vi bedt om at vente til næste dag uagtet, at e-conomic var helt ubrugeligt for os, før I rettede fejlen igen mandag morgen. Hvilket er meget uheldigt, når man bruger jeres API og det derfor også rammer ens egne kunder. Hvis man ønsker at holde sin webshop åben 24/7, så bør man bestemt undgå e-conomic.

Men jeg er glad for, at det ser ud til, at I har fået rettet fejlen, men jeg savner stadig en forklaring. Uden en forklaring er det svært at have tiltro til, at I har lokaliseret og løst fejlen.

Martin Wülser Larsen:
Som også min kollega Steffen skriver, kan vi blive bedre til kommunikation. Det arbejder vi på, uden at jeg for nærværende kan komme det nærmere.

Det lyder meget fint, men mon ikke jeres kunder meget snart vil se handling bagved ordene? Som nævnt har vi stadig ingen forklaring fået på de udfald, som vi oplevede og vist især ramte jeres API brugere(?). Vil I dele den viden med jeres kunder eller skal det forblive en hemmelighed?

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 19
Fra  IEX integration Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
De har sandsynligvis skiltet med det, det er bare ikke noget vi har set. Men det kan selvfølgelig også være at de har meldt det ud til integrationspartnerne, da det trods alt er dem der har mest brug for denne info.


e-conomic varslede dette i et blog-indlæg d. 15. februar:
http://blog.e-conomic.dk/e-conomic-databaseopdatering-lordag-den-15-marts/

Vores integrationer kom hurtigt op at køre igen efter vi ændrede URL'en i vores ende Wink

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

IEX integration:
e-conomic varslede dette i et blog-indlæg d. 15. februar:
http://blog.e-conomic.dk/e-conomic-databaseopdatering-lordag-den-15-marts/

HA HA!! Big Smile

Ja det er jo også en så ubetydelig ændring, at det må være rigeligt at informere kunderne  i et blogindlæg. Hvis kunderne ikke bare sidder klistret til den blog for at finde ud af om de på et tidspunkt kan forvente at tingene lige pludselig ikke virker længere, så er de bare ikke fanatiske nok til at være kunder hos e-conomic, og har derfor fortjent nedetid. :o)

Men de har dog været venlige nok til at opdatere datorerne efterhånden som de ikke har kunne overholde dem.

Og igen, kan jeg kun rose dem for ikke bare at lukke for alle kunders adgang, selvom det havde været en langt lettere løsning.

Men jeg kan godt se at jeg nok bare har for store forventninger til hvordan information om den slags skal kommunikeres ud. Blogindlæg er naturligvis måden at gøre det på. Vores udfordring er at vi bruger så mange eksterne tjenester, at vi ikke har mulighed for (eller lyst til) at klikke os ind på alle deres hjemmesider hver dag. Vi har en forventning om at tingene virker, og hvis det forventes at dette ændrer sig, så bliver vi udtrykkeligt informeret om det, så vi har mulighed for at reagere.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 19
Fra  IEX integration Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Ja det er jo også en så ubetydelig ændring, at det må være rigeligt at informere kunderne  i et blogindlæg.

Vil give dig ret i at et blog-indlæg ikke er den mest informative måde at orientere på. Det er e-conomic vist også godt klar over :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)