Hej. Er en nye iværksætter som gerne vil hoppe ud i webshop. Nogle som vil have lyst til og lære en og lave en hjemme side fx webshop fra bunden. Hvordan man designer og vælger farver og alle mulige tips og tricks. Selvfølgelig mod betaling.. Mvh Ian |
Heja
ikke lige fordi jeg kan hjælpe :)
men at lære at lave en webshop fra bunden kræver nogle grundlæggende evner og erfaring. Har selv designet div. hjemmesider gennem tiden og hvis du både selv vil design og kode/programmer hele siden, så er det altså et KÆMPE arbejde og ikke lige noget man lærer på f.eks. 1 mdr. Vi sidder f.eks. typisk 3-4 folk på en side, 2-3 der lavet koder (Php, CSS og hvad det nu hedder) og mig selv med design opbygning, layout, menu design, funktioner og alt i den dur :) )
Uddannelsen som Multimedie designer tager 1½ på skole og her lærer man ikke engang det hele. Så der er altså meget bagved en hjemmeside og ikke mindst i webshop, hvor ting som SEO opbygning også er alt afgørende.
Men hvis det er fordi du skal bruge en webshop til din ide, så findes der flere forskellige muligheder hvor man kan købe en færdig modul shop, hvor man har support til, eller f.eks. vælge en af de gratis modul shops hvor man har lidt større frihed i design og funktioner (den vil jeg nok vælge, hvis det fordi du selv vil bestemme layout, farver, menuopbygning mv.)
Det var lige det fra mig :)
vh
//pete45