Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en udvikler til Online vagtplan.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg har for nyligt fået mig en lille ide, som har gået og plaget mig lidt, så jeg ville lige overveje om det kunne betale sig at opstarte mit lille skøre projekt.

Jeg har lavet nogle opstartsbalancer og forskudsregnskaber osv, og når alt kommer til alt, så står jeg og mangler en, som kan lave en dygtig online vagtplan. Da jeg ikke har det store kendskab til udvikling af hjemmesider osv, så ville jeg lige spørge jer folkens, om i kender en god hjemmeside eller virksomhed som kan lave denne former for hjemmesider. Efter et kig lidt rundt på forskellige hjemmesider, kan jeg sådan set kun se virksomheder som laver enten webshops eller bare almindelige hjemmesider. Jeg vil altså udvikle en ny form for vagtplan.

Håber i forstår hvad det er jeg søger, og håber i kan hjælpe mig.

På forhånd tak! 

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes rigtige mange firmaer, men også freelancere, som ville kunne hjælpe dig med dit projekt.

Du kan jo smide din opgave ind på Amino Freelancer, så får du med garanti en hel masse bud på opgaven. 

Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det vil jeg gøre!

Tak for hjælpen!

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias,

Dem som laver hjemmesider kan ofte også lave et vagtplans system. Udvikling af hjemmesider spænder bredt, fra en simple hjemmeside til f.eks et vagtplans system.

Ofte tager man et CMS system, det kan være Wordpress, Drupal eller Umbraco og så tilkøber man et vagtplanssystem - ofte kaldet et modul - som installeres oven på Wordpress, Drupal eller Umbraco. Det færdige setup som består således af et CMS system og et tilkøbt vagtplans system. Man kan så overveje at købe et færdig design skin til CMS systemet således det hele ser pnt ud, men det er en option. 

Jeg vil tro - og det uden at kende din virksomhed - at du kun har behov for en WordPress installation og så benytte et af de mange vagtplans / kalender moduler som findes. Prøv at lave denne søgening på Google:  https://www.google.com.ph/?gfe_rd=cr&ei=vJxdU4q_KaqL8QfBuYDQBQ#q=scheduling+module+for+wordpress&spell=1

Hvis det er tilfældet så er det "eneste" du skal gøre at få fat i en IT udvikler evt. på Amino Freelancer og så bede ham/hende sætte WordPress op og installerer et tempalte design (dem kan du også købe for USD 50 - 100) for så til sidst at installerer det vagtplans modul du udvælger.

Eftersom det du søger er et standard produkt burde det ikke være svært.

Med venlig hilsen,

Peter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)