Hej alle søde mennesker Jeg skriver her, da jeg er ved at starte min egen vinduespolerings virksomhed. I den forbindelse har jeg samlet en masse funktionalitet fra lignende sites og integreret en masse features, som jeg selv synes kunne være smarte set fra en forbrugers synspunkt, heriblandt: - Google lignende kalender hvor man kan bestille/ændre tid Ser selv et par features der kunne være fede at have som eksempelvis integration med Google kalender. Hvis I selv har nogle forslag, så er jeg meget interesseret i at høre nærmere, så jeg kan gøre sitet endnu bedre. Tusind tak for hjælpen Link: http://www.kbhpolering.dk Med venlig hilsen |
Hej Simon
Flot site, brugervenlighed i top - nem tilgang mht. booking, info mv. vedr. vinduespolering.
Blot et enkelt lille kritik punkt; logoet falder for meget sammen med resten af sitet. Måske hvis man bruger samme logo som på Facebook, hvor "KBH" står ovenpå "polering" i den firkantede boks, vil det stå bedre frem. Vær dog konsekvent med brugen af samme logo over alt, giver bedre genkendelighed mv.
Held & lykke :-)
/Christoffer