Jeg har efterhånden bestilt 8 forskellige opladere til iPhone 5 på eBay. Alle er gået død på kort tid. Er der nogen der kan sende links til eBay-sælgere, der har iPhone opladere, der faktisk VIRKER?
Hvorfor køber du ikke bare det originale Apple kabel i en dansk butik, evt. Fona, Humac eller tilsvarende? Min erfaring er at de holder en del længere end alt det andet skrammel. Og hvis du kunne nøjes med at købe 1 i stedet for 8, burde det alt andet lige også være billigere, og i hvert fald mindre tidskrævende :o)
Jeg har været i samme situation, bestilt flere opladere hos flere forskellige forhandlere på eBay. Men har endnu ikke kunne finde nogen som rent faktisk holder i længden. Jeg tror ikke man skal regne med at finde en uoriginal oplader som rent faktisk holder. Så jeg har nu ofret de ekstra penge på en original oplader :-)
Du må endelig sige til hvis du alligevel skulle være så heldig at finde en der virker ;-)
En rigtig RIGTIG stor del af hvad du kan finde på Ebay er varer fra Kina. Og så kan man jo også spørge sig selv hvad man kan forvente af en oplader til 20-30kr?
Er det kablet den er gal med, så kan man også få en del forskellige opladere med stærkere kabler - fx flade kabler.