Hej,
Som overskriften siger vil jeg lave dig en køreklar webshop til under halv pris.
Jeg har nu lavet diverse webshops for venner og bekendte og en håndfuld kunder. Derfor har jeg gået med tanker om at lave en virksomhed ud af dette, men jeg ved også at konkurrencen er kæmpestor.
Da jeg gerne vil have mere erfaring samt referencer laver jeg dette super tilbud som gælder først til mølle princippet. Jeg vil derfor tilbyde halv pris på de første 25 webshops, og ja det er helt latterligt billigt, men jeg har brug for nogle referencer samt lidt mere øvelse for at finde ud af om jeg vil satse 100% på projektet.
Jeg har lavet et lign. tilbud for et års tid siden hvor de heldige var meget tilfredse med den butik de fik, men tiden var ikke lige til at gøre mere ud af projektet der.
Webshoppen er baseret på Opencart systemet som er et kæmpestort shopsystem.
De første 25 webshops kun 2000.- Pr stk.
Shoppen har:
Ubegrænsede produkter, kategorier og underkategorier, flot layout, SEO optimeret, se en Demo her: http://demo.opencart.com/
En butik jeg har lavet som sælger iphone tilbehør iPhonebasen.dk
Du kan vælge mellem et hav af layout´s , installeret med dansk sprog pakke, dansk valuta, moms osv osv.
Køreklar shop til det danske marked, Der er også tænkt på SEO delen, og derfor har du ikke de begrænsninger som normalt ligger i systemet.
Jeg kan være behjælpelig med hosting, men i princippet er shoppen din efter du har betalt oprettelsen og dermed ingen månedlig binding til mig,
Jeg kan også være behjælpelig med LOGO design,Grundlæggende inhouse SEO, vare oprettelse osv, disse ting koster selvfølgeligt ekstra.
Send mig en privat besked ved interesse, så har ud en køreklar shop inden for få dage.
De bedste hilsner
Michal Dennis Johansen
p.s jeg er ved at lave diverse videoer som guider dig igennem admin panelet´s mange muligheder, disse får du naturligvis også adgang til så snart de er klar.
p.p.s Webshops bliver lavet i den rækkefølge de bliver solgt, så forvent op til 2 ugers "leveringstid" og bliv glædeligt overrasket hvis jeg bliver hurtigere færdig med DIN nye butik.