Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min banner til min webshop er færdig, så nu håber jeg den kan fange folks opmærksomhed til min webshop

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Bent for din mening Bent og de pæne ord. Jeg ved godt det ville blive et problem, hvis jeg bliver større og det kan jeg da kun håbe jeg kommer til, fordi så har jeg da vidst nået succes, hvis jeg kan hamle op med de store drenge på dyr artikler markedet. Så er der jo ikke andet for at skifte navn nej og den tid den sorg. Lige nu er jeg bare stolt over den tanke jeg har gået med i flere år, nu er en virkelighed. Folk skal tænke over , jeg er grøn på dette markedet, men alligevel har jeg fået den webshop op at stå på under 2 måned. Laver selv avanceret design på shoppens side, så det skal lige tages med inden for folk siger for meget om min side. Mvh S.larsen

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, mikkel for din feedback og ja jeg ved godt det med banneret og arbejder på at lave et nyt, det med fonts tror jeg mere er end smagssag. Jeg kan ikke forstå, om du mener jeg skal fjerne de kræsne hundeejere helt, eller sætte det andet andet sted. Kom da endelig med et forslag, hvad jeg så skulle skrive istedet for. Mvh S. larsen

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

s.larsen:
Tak, mikkel for din feedback og ja jeg ved godt det med banneret og arbejder på at lave et nyt, det med fonts tror jeg mere er end smagssag. Jeg kan ikke forstå, om du mener jeg skal fjerne de kræsne hundeejere helt, eller sætte det andet andet sted. Kom da endelig med et forslag, hvad jeg så skulle skrive istedet for. Mvh S. larsen

Syntes det skal erstattes med noget andet. Om det skal stå samme sted ved jeg ikke.

Hvad der præcist skal stå, bliver du også nødt til at få dine brugere til at hjælpe dig med. Hvordan formulerer de sig?

Forslag, som bare er retningslinjer er sådan noget som "Udstyr din hund vil elske" eller "Få en glad hund med udstyr i kvalitet". Nu har jeg ikke rigtig surfet mere rundt på din side, men det skal tilbyde værdi til den potentielle kunde. Han er ligeglad med dig (desværre), og tænker kun på sig selv :-) 

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Petcare er et beskyttet varemærke i Danmark: http://onlineweb.dkpto.dk/pvsonline/Varemaerke?action=107&sagID=VA%201997%2003128 , som ejes af http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=24227723 

Når man krænker en anden virksomheds navn og varemærke, kan man forvente et krav om kompensation og erstatning, et krav om omgående at stoppe med brug af navnet PETCARE og en domæneklage, der vil fratage dig dit domænenavn, da det på flere punkter krænker PETCARE ApS rettigheder.

Jeg vil på det kraftigste anbefale dig at finde et andet navn.

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du være flink, at gå ind og kigge nu, da jeg prøver og prøver med den banner der. Mvh S.larsen

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

s.larsen:
Vil du være flink, at gå ind og kigge nu, da jeg prøver og prøver med den banner der. Mvh S.larsen

Meget bedre end før!

Men det er en løbende process, som aldrig rigtig ender :-)

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten, for at svare dig på dit spørgsmål, så spurgte jeg DK. Host om der burde blive nogen problemer med mit navn, de siger så, at så længe jeg har min streg i midten så har jeg mit på det rene. Jeg synes folk herinde er hurtige til at dømme hinanden istedet at hjælpe. Jeg havde den opfattelse af siden her at det kunne hjælpe mig, men jeg føler ikke folk herinde vil hjælpe mig med tingene. Dømme andre er nemt nok ja, men at hjælpe andre er klart sværer. Jeg som troede det kunne hjælpe at melde sig til siden. Mvh S.larsen

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

s.larsen:

Hej Carsten, for at svare dig på dit spørgsmål, så spurgte jeg DK. Host om der burde blive nogen problemer med mit navn, de siger så, at så længe jeg har min streg i midten så har jeg mit på det rene. Jeg synes folk herinde er hurtige til at dømme hinanden istedet at hjælpe. Jeg havde den opfattelse af siden her at det kunne hjælpe mig, men jeg føler ikke folk herinde vil hjælpe mig med tingene. Dømme andre er nemt nok ja, men at hjælpe andre er klart sværer. Jeg som troede det kunne hjælpe at melde sig til siden. Mvh S.larsen

Hvorfor finder du ikke på dit eget navn, istedet for at tage noget der ligner noget der allerede findes, hvis jeg må spørge?

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mikkel, folk herinde skal lige huske, at for mit vedkommen er det med min webfactory osv, nyt for mig har selv sat alt op og produkter og nu design prøver jeg på. tror jeg har sparet meget ved at lærer det selv , som jeg nu PRØVER på ;) Mvh S.larsen   www-pet-care.dk 

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 38
Fra  for the happy dog Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tog din ide il mig ang: Få en glad hund med udstyr i kvalitet

Mange tak for hjælpen Mikkel Mvh S.larsen www.pet-care.dk

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)