Kender I nogle gode steder jeg kan henvende mig |
Prøv at kontakte Jesper Norbøll fra Media Mouse, hans arbejde er af top kvalitet, og priserne er fair.
Kender I nogle gode steder jeg kan henvende mig |
Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog
Prøv at kontakte Jesper Norbøll fra Media Mouse, hans arbejde er af top kvalitet, og priserne er fair. |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Det prøver jeg da lige, tak for svar! |
Kenneth Arentoft www.privatelabel.dk ”Hvis du tænker for længe over det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben” Kinesisk ordsprog
Et offtopic spørgsmål men er der nogen der kender en leverandør i asien eller lignende der kan levere sweatshirts lignende disse sweatshirts fra tøjeksperten? Kravet er at mærket er no-name. |
Hej Kenneth,
Så hjælper jeg gerne derfra. |
En lille hilsen fra Martin Biil, Makati, Manila, Filippinerne Hvor mange skal du bruge, hvad må de ca. koste, hvornår skal du bruge dem, farver, størrelser, skal der tryk broderi eller lign. på tøjet.
Smid et svar til martin@ithouse.com Mvh Martin Biil |
Hej Kenneth !!
I skal da lave dem selv.... Jeg kan levere det nødvendige udstyr i super kvalitet for næsten ingenting og så kan i lave nogle flere/ nye hvis i får lyst.. Klik forbi www.dansupplies.sk og se hvad vi kan tilbyde eller ring til os på tlf. 87119161 og lad os få en snak.. Mvh. Michael Carøe World class print equipment |