Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside. Hvad syntes I?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs derude!

Håber lidt på, at der er nogen der vil give feedback på min nye webshop. Den er ikke helt færdi, så det er helst på layoutet jeg søger feedback.

Mangler at finpudse den lidt, hvilket inkl. handelsbetingelser, SEO og et betalingsystem. Mangler også lidt tekst til produkterne og lidt flere billeder til slides. Men hvad syntes i?

http://www.blutracker.dk/

På forhånd, tak!

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 19:44

Hej

flot hjemmeside du har fået lavet:-)

Synes dog det var lidt svært at finde ud af hvad du sælger, fandt dog svaret, tror det er nemt at sælge:-) 

synes produkterne skal længer op på siden og bedre forklaringer såsom hvor store de vedhæng er:-)

men siden ser professionel ud

ikke meget men håber du kan bruge det

vh Bent 

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 19:57

Hej.

Ja flot side.
Dog vil jeg bestemt give Bent ret, jeg måtte også lige hoppe lidt rundt på siden for at se hvad du egentlig solgte.
Og havde jeg været en almindelig kunde, var jeg nok desværre smuttet inden.

Dbh.

Tilmeldt 29. Jul 12
Fra  FixApple Skrevet kl. 20:05

Bent:

Hej

flot hjemmeside du har fået lavet:-)

Synes dog det var lidt svært at finde ud af hvad du sælger, fandt dog svaret, tror det er nemt at sælge:-) 

synes produkterne skal længer op på siden og bedre forklaringer såsom hvor store de vedhæng er:-)

men siden ser professionel ud

ikke meget men håber du kan bruge det

vh Bent 

Tak for rosen :) 

Der kommer nogle mere beskrivende slides senere, så folk ikke er i tvivl om hvad jeg sælger. Så bliver der også nogle CTA som henviser til produkterne. Herudover regner jeg også med at skrive ca. 1000 ord om hvert produkt, som skulle hjælpe lidt på forståelsen og SEO.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 09:08

Den er flot og meget simpel!

Dog syntes jeg du skal gøre mere klar med en text hvad det er du sælger

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 29. Jul 12
Fra  FixApple Skrevet kl. 09:35

mirko nimz:

Den er flot og meget simpel!

Dog syntes jeg du skal gøre mere klar med en text hvad det er du sælger

tak for feedback :) går snart i gang med at gøre det mere klart hvad der bliver solgt :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 09:48

"Hos hos har du 30 dages returret, hvis du ikke er tilfreds med dit produkt. Dette forudsætter dog, at emballagen på produktet ikke har været åbent."

En lille tastefejl, og en lidt underlig returret. hvis ikke man må åbne og tage produktet i brug, hvordan skal man så finde ud af om/hvordan det virker, og om man er tilfreds? Tror heller ikke den holder jf. ny lovgivning på området.

Under "Fortrolighed" er der også en lille tastefejl.

CVR-nummer? Ikke til at finde.

Tilmeldt 29. Jul 12
Fra  FixApple Skrevet kl. 13:48

Fru Hartmann:

"Hos hos har du 30 dages returret, hvis du ikke er tilfreds med dit produkt. Dette forudsætter dog, at emballagen på produktet ikke har været åbent."

En lille tastefejl, og en lidt underlig returret. hvis ikke man må åbne og tage produktet i brug, hvordan skal man så finde ud af om/hvordan det virker, og om man er tilfreds? Tror heller ikke den holder jf. ny lovgivning på området.

Under "Fortrolighed" er der også en lille tastefejl.

CVR-nummer? Ikke til at finde.

Tak for det :) Retter det lige om lidt. Skulle bare lige hurtigt skrive lidt om returret - det er ikke sådan det kommer til at blive når siden for alvor går i luften.

CVR nummer kommer forhåbentlig snart.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)