Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor meget i provision

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Hvis man har nogle sælger der arbejder provision  hvor meget skal man så give den hvis de feks den store abonnement pakke til 500 kr i mdr. og  hvad skal man give dem hvis de sælger den lille  abonnement pakke til 300 kr. mdr

er det 100 kr  pr system man skal give dem ved salg af den store pakke

og 50 kr pr system ved salg af den lille pakke 

nogle forslag ?

Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 12:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den provision du tilbyder dine sælgere vil også bestemme kvaliteten af dem der acceptere at arbejde med dit produkt. Personligt ville jeg aldrig acceptere at arbejde på ren provision med mindre produktet sælger sig selv. Som jeg ser det betyder ren provisions aflønning at du ikke stoler nok på dit produkt til at ville investere i at få det afsat, eller sagt med andre ord sælgeren skal løbe risikoen på om dit produkt er salgbart.

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 13:23

WalterBP:
Den provision du tilbyder dine sælgere vil også bestemme kvaliteten af dem der acceptere at arbejde med dit produkt. Personligt ville jeg aldrig acceptere at arbejde på ren provision med mindre produktet sælger sig selv. Som jeg ser det betyder ren provisions aflønning at du ikke stoler nok på dit produkt til at ville investere i at få det afsat, eller sagt med andre ord sælgeren skal løbe risikoen på om dit produkt er salgbart.

Det var vel ikke det trådstarter spurgte om? :)

Hvis det var mig, ville jeg tage en forhandling med hver sælger - også lidt en prøve for sælgeren, og du ser om sælgeren kan sælge sig selv (hvis du forstår).

Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 13:32

Mathias:
Det var vel ikke det trådstarter spurgte om? :)

Ikke et direkte svar på hans spørgsmål, men alligevel input der kan have relevans i forhold til hans problem. ihvertfald lige så relevant som dit input omkring forhandling med hver sælger. ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)