Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt og ligetil regnskabsprogram som kan håndtere flere regnskaber under SAMME aftalenr.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skørping
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Vi bruger E-conomic nu og er rigtigt godt tilfredse med det - nu står vi dog og skal til at kunne  håndtere både Holding selskaber og nyt datterselskab - det er FULDSTÆNDIGT urealistisk i det daglige at skulle huske helt op til 5 aftalenumre samt tilhørende adgangskoder som vil være resultatet hvis vi fortsætter med E-conomic - nogle her der har et bud på et lignende nemt og ligetilt system som bare kan håndtere det med flere regnskaber under samme aftalenr.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

I Dinero har du ét login til flere selskaber

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis man har 3 eller flere aftaler tilbyder e-conomic normalt gratis koncern-login så man får adgang til at skifte mellem sine aftale på lige fod med os administratorer.

Prøv at ringe til e-conomic hvis du ellers er tilfreds med deres system.

God weekend

Niels Anker Johnsen

Fra Skørping
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero kan desværre ikke håndtere at man opretter helt egen kontoplan - det var i hvert fald det svar jeg fik tilbage fra dem - vi kan ikke bruge deres standardkontoplan. Sad

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

mystisk, tror du har misforstået svaret Attaliq - det anbefales fra Dinero, at man bruger standarden men du kan da lave alle de nye konti du vil, hvilket da tydeligt fremgår af programmet

Min Summa i enterprise version kan ha alle de regnskaber jeg vil og for hvert regnskab redegøre på både afdelingsniveu for hver konto og sagsniveau for hver postering - 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skørping
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Svaret jeg fik var at man kunne lave alle de nye konti man ville men kunne ikke importere en eksisterende kontoplan / overskrive standarkontoplanen  og heller ikke indlæse de posteringer der lå i regnskabet fra tidligere år/perioder - det er ligesom nødvendigt når man skifter midt i et år

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Attaliq 

Udfra det du beskriver tyder det på en misforståelse. I e-conomic kan man sagtens overfører en kontoplan fra en eksisterende aftale til en ny. Jeg vil meget gerne hjælpe dig videre eller få en af mine kolleager til at ringe dig op. 

Du må meget gerne sende en mail til info@e-conomic.dk ATT Peter Friis. Hvor i du lige linker til dette indlæg og skriver dit telefonnummer så vi kan fange dig. 

Håber vi kan finde en løsning til dig :-)

God weekend :-)

Fra Skørping
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Det var den anden vej - fra E-conomic til Dinero - vi bruger e-conomic nu og er godt tilfredse PÅNÆR, at der skal opretttes nye aftalenumre for hvert selskab - holding/moder/datterselskaber - det er bøvlet og derfor efterspurgte jeg et system hvor man kunne have flere regnskaber undet eet aftalenummer - jeg kender selvfølgelig til C5 mm - men var interesseret i et lidt lettere system og helst webbaseret :-) Vi får måske brug for at ende ud med 5 selskaber og kan så komme under koncern reglen men d

et sker på sigt og ikke lige nu.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen :-)

Okay nu er jeg med :-)

Så har du forstået det korrekt. Man kan desværre ikke have flere selskaber under samme aftaler nummer i e-conomic desværre.

Hvis du dog som du siger for brug for et koncern modul, så ring til os, så vil vi rigtig gerne hjælpe dig :-)

god weekend!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)