Jeg har en maskinfabrik hvor vi er ved at starte en ny produktgruppe op, inden for have, park og landskab. Ideen er at lave produkter af høj kvalitet og 100 % vedligeholdelsesfrit. Vi er godt i gang og har mange prototyper og har også en del færdigvare på hylderne.
Mit problem er, at vi er rigtig gode til at producerer, men har svært ved at finde den tid der skal til for at komme rigtig godt i gang med salg. Derfor har jeg brug for en iværksætter som har lyst til at tage denne udfordring op.
Jeg fore stiller mig en form for provision, det er et krav at du har et CVR-NR Det vil være en fordel at du bor i nærheden af Herning Uddannelse er jeg ligeglad med bare du har den rigtige indstilling.
Det skal kunne: Opbygge/vedligeholde hjemmeside (med webshop) Vi er i gang med en Magento løsning men langt fra færdig. Lave det salgs materiale som skal bruges Sparke døre ind ved kommuner, firmaer, boligforeninger mm. Have gode ideer til nye produkter
Lidt min virksomhed Jeg har 50 % af Midtjyden Staldinventar www.staldinventar.dk, hvor vi sælger alt til heste og kreaturer. Derudover laver vi en del til byggeriet og andet smedearbejde. Når det er sagt skal denne nye serie ikke på nogen måde blandes sammen med staldinventar.
Det vigtigste er at du forstår at dette IKKE er en måde hvor du kan score hurtige penge. Det er hårdt arbejde.
Hvis du kunne være interesseret i at høre mere så kontakt mig
|
Søger en iværksætter
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)