Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Skal vi dele omkostninger til og få en bedre aftale med Post DK og GLS sam0 godtt selskab :o)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle webshop-ejere,

Jeg driver en webshop på femte år som stort set er særskilt fra min kones fysiske butik (vi sælger mange af de samme ting). Webshoppen drives nu på Dandomains platform. 

Jeg søger derfor selskab, da det til tider kan blive ensomt, men ligeså meget for at få sparring i det daglige samt at spare omkostninger og såfremt man deler lokaler m.v. er man ikke så afhængig i at være der konstant ved modtagelse/afsendelse af varer m.v., hvis man kan deles om det.

Lidt om mig selv:

Er mand på 35 år - gift og har 1 dreng på 5 år. Jeg er uddannet Cand.Merc.Aud så alt med tal m.v. har jeg styr på. Er utrolig ærlig og altid glad.

Webshoppen sælger børnetøj for ca. 1. mio. ex. moms pr. år samt engrossalg på ca. 1,5 mio,. kr. pr. år på børnerelaterede artikler til DK og Europa.

Jeg bor lige nu på et lager i Albertslund, men der er kun plads til mig selv. Jeg skal selv bruge ca. 80-100kvm og gerne en rulleport (ikke krav), men ellers varelevator hvis det ikke er i stuen.

Så synes du det lyder som en god ide så skriv til mig, hvis vi kunne finde et lager sammen eller du har noget ekstra plads. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)