Hej igen! Tak for diverse svar. Det er rigtigt at jeg har haft siden i 3 år, så det er langtfra en ny side. Jeg har efterhånden brugt en del tid på at sætte mig ind i søgeoptimering uden dog at kunne kalde mig ekspert på nogen måde. Min sag er ganske enkel at jeg er røget fra en placering som nr. 3-4 på ordet lingeri ned til en placering som ca. 35 på ganske få uger. Jeg har så i den sidste måned kæmpet det bedste jeg har lært for at komme højere op, men det har desvære ikke haft nogen effekt. Jeg har så holdt øje med mine andre søgeord, og undre mig bare over at de alle ligger så stabilt uden at flytte det mindste på sig. Det var mest derfor jeg tænkte på om google var ved at opdatere et eller andet. |
Google opdaterer 24/7/365 - så der skal du ikke finde forklaringen.
Du har ikke voldsomt mange indgående links, og nogle af dem, du har, stammer fra websites om nanoteknologi etc. Få flere indgående, énvejs links fra relevante sites eller fra sider med relevans til dit indhold.
Få noget tekst på din forside. Der er kun øjenguf på den, og Google kan ikke læse billeder. Få tekst på om lingeri, undertøj etc.
Så skal du bare se..