Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til de forbandede "popups"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Animaks Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
I lørdags downloadet jeg Open office på min computer, da jeg skulle se om dette gratisprogram var noget jeg kunne bruge.
Men det skulle jeg aldrig ha gjort... nu popper det hele tiden vinduer op med at jeg har vundet det ene og det andet og at min computer er fyldt med virus osv osv.
Kan jeg fjerne disse popups, eller skal jeg afinstallere Open Office igen?
Jeg har for øvrigt Windows 8...?

Med venlig hilsen
Computer-analfabeten

ANIMAKS.DK Stort udvalg af naturlige tyggeartikler og ben til hund i alle størrelser.
Vi har også MEGET billige loppemidler i alle de kendte mærker.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Scandinavian-Oriental Commerce Group Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Open Office hedder nu LibreOffice (da OpenOffice er blevet lukket ned, og overtaget af open-source folk). Det lyder som om du har hentet noget du troede var LibreOffice/OpenOffice, og nu har fået en bunke "ekstra programmer" som de mente du kunne få brug for ;-)

Det kan være meget omstændigt at fjerne det hele hvis du ingen mere dybdegående erfaring har med IT. Og selv for erfarne kan det være svært.

Hvis du vil spare dig selv en masse tid, så vil jeg anbefale dig at tage backup af dine ting, og geninstallere dit styresystem. Og når du har gjort det, så køb noget anti-virus software, som hjælper ret meget i disse situationer.

Snak gerne med en IT-person du kender, og lad dem hjælpe dig (mod betaling) med at gøre ovenstående - så du får det gjort ordentligt!

Hilsen Steffen

Fra Svendborg
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Animaks Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Steffen.

Mange tak for dit svar.
Jeg har virusprogram (Virusfighter) på computeren, men det hjalp ikke. Jeg må snakke med butikken jeg købte computeren fra og høre om de kan hjælpe. Så må de evt få computeren derover og få fjernet det i en fart. De er heldigvis meget gode til at hjælpe.

Fremover vil jeg undgå at downloade noget som helst, der er gratis!

Mvh. Peter
www.animaks.dk

ANIMAKS.DK Stort udvalg af naturlige tyggeartikler og ben til hund i alle størrelser.
Vi har også MEGET billige loppemidler i alle de kendte mærker.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)