Hej, Jeg har udviklet et par forskellige medlemskabssystemer gennem tiden, jeg har blandt andet: ClubMaster, som er et booking system til klubber, systemet kommer med software til en touchscreen client, og ellers mulighed for: - abonnementsstyring Det kører allerede i flere forskellige klubber i Danmark, Canada samt Australien ren og skær gennem organisk søgning. Senest har jeg lavet konceptet EasyMember som er noget meget mere simpelt, det kan det samme, dog har det ikke mulighed for online booking. Det er dette koncept jeg faktisk mest har lyst til at arbejde videre på, lige for øjeblikket var det tiltænkt at systemet skulle være gratis og jeg ville få kunder via online markedsføring, men jeg må sige folk kommer bare ikke af sig selv, så det kræver en som har lyst og lever for salg. Herefter opbygge en stor bruger base, og dermed skabe success på den måde, begynde at tilbyde ekstra services via dette. Nu overvejer jeg at gå andre veje, og finde en evt. partner som har lyst til at hjælpe med salg, lægge en månedabonnement på, og så skabe en forretningen den vej igennem markedet, ser ud til klubber og foreninger bare vil ha det nemt og ikke nødvendigvis noget billigt. Projektet kan ses på easymember.org.. Findes der en derude som har lyst til at tage den del af forretningen og sørge for der kommer kunder i butikken, så laver jeg gerne hvad der måtte mangle for at skabe salg. Projektet har ikke mange udgifter nu, systemet er klar det mangler bare salg, hosting er minimalt.. Om det er en partner, eller en som ønsker at arbejde på freelance basis er sådan set ligemeget for mig, blot hvad det kræver for at få projektet fremad. Du er meget velkommen til at smide en mail på hollo@hollo.dk, eller til at komme med en kommentar herunder. |
Søger evt. partner til salg
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)