Jeg ligger udemærket på mine hovedsøgeord som osteopati og osteopat, men jeg er lige pludselig røget ud af top 100 på google, hvis man søger efter body-sds, hvad kan grunden være? Jeg har lavet lidt omstruktureringer af min forside, så det er måske årsagen.
Har i nogle forslag til, hvordan jeg idet mindste kan komme ind på top 100 igen? for nogle måneder siden lå jeg på side 1. Jeg har ret mange artikler omkring body-sds og altsammen er unikt skrevet og ikke kopieret fra andre side. Se f.eks. denne body-sds beskrivelse. Jeg har også forsøgt at optimere mine meta titler, descriptions samt URLerne.
Hvad mener kan jeg gøre? Skal jeg gå efter mere link juice?
Tak for forslaget, jeg troede dog ikke titles på links betød noget. Jeg har aldrig hørt om titles på overskrifter. Dvs. man skal skrive <h1 title="søgeord">Overskrift</h1> ?
Din forside er på side 4, når man søger på "body-sds".
Siden du linker til er på side 2, når man søger på "body-sds behandling".
---
Hvis du har ændret url'er, skal du huske at lave 301 redirects, så du får flyttet juicen fra indgående links med.
Du kan påvirke dine ranks i positiv retning ved at skabe nye indgående links. Du bør dog gå efter links af højere kvalitet med variation, og skrue ned for linkkataloger, kommentarlinks m.m.., så din linkprofil ikke bliver for spammy.