Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webudvikler til at lave simpel hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg igang med endnu et privat projekt der kræver mine programmeringsevner som jeg har nogenlunde i orden - jeg skal opsætte databaser og lave lidt forskelligt og det går fint. Hertil skal jeg bare have en side dette kan fungere på. Selv kan jeg godt opsætte en side der ser bare nogenlunde ud, men jeg vil gerne være sikker på at have gjort det ordenligt fra starten af. Jeg har lavet en projekttegning af forsiden på hjemmesiden, som jeg netop gerne ville have hjælp til.

Dig:

Du får en plan for præcis hvordan den skal se ud og hvordan det skal kunne fungere, så må jeg arbejde videre med det og når det kommer op og køre med projektet, kan vi kigge frem imod en eventuel ansættelse som webmaster hvis din interesse er der. Hjemmesiden skal opbygges i HTML og css, men andre emner er nok uundgåelige og de må derfor naturligvis gerne indgå.

Umiddelbart vil jeg gerne have et skypemøde eller noget lignende med dig med henblik på et eventuelt senere personligt møde.
Jeg kunne godt tænke mig vi fik underskrevet en form for tavshedserklæring hvis du indgår i projektet og under arbejdet. På den måde kan du blive ordenligt involveret og resultatet er vores samarbejde vil være markant bedre. Er det noget for dig?
Jeg kan kontaktes det meste af døgnet alle ugens 7 dage på følgende:

Email: Drelore95@gmail.com
(jeg foretrækker en email, da den oftest bliver tjekket)
spørg efter mere kontaktinformation om nødvendigt. Vi håber at høre fra dig!
mvh.

Tobias Brodersen

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 11:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.

De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)