Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO hvem og hvornår

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

At få en til at lave seo for jer, skal i regne med mindst 3000 kr. per måned hver måned, så længe i har jeres webshop. Ofte binder man sig ofte i 6 måneder af gangen. 



Ahh, der vil jeg mene vi er i den billige ende af en meget lang række varianter.

De helt hårde SEO guru'er tager vel i omegn af 1.200- og op af. (Skulle jeg i hvert fald mene at have læst herinde som et indstik i en debat for 8-12 måneder siden) - Så vil tro prisen stadig er der.



Man kan sammenligne det med hjemmesider/webshops.

En komplet webshop til 500-1000 kr VS en til 5000-10.000, ja sågar 100.000 - Hvilken af disse ville være den komplette shop? - Er helt sikker på du/i kan se hvor jeg vil hen :)

Vh

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Hadsten
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 47
Fra  www.smartesikkerhedssko.dk Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Først vil jeg sige, jeg har ikke noget som helst forstand på SEO men ved det er nødvendig

De SEO folk jeg har haft kontakt med bl.a Bukari og marketing manager laver en analyse af de ord du vil findes på, og så foreslår de ord der er nemmest at komme frem på evt. som  "no cure no pay" og du betaler kun for de ord som er på side 1 på google

De sværeste søgeord vil de ikke røre ved da de skal bruge for lang tid på det uden af få noget for det, der udover vil de ikke dokumentere hvad de laver.

På 1/2 år fik de mig fra 10 ord "de nemme"på side 1, til at alle søge ord var på side 45 eller længere nede. 

Så aldrig før i de 23 år jeg har været selvstændig er jeg blevet k... så meget i r...

Nu har jeg hyret en lokal som kan og på 3 måneder har han fået os fra side 45 til nr. 2 på side 1 på det sværeste og vigtigste søgeord som de andre sagde aldrig ville kunne lade sig gøre. "sikkerhedssko"

Ja det er godt nok dyrt ca 8-10.000 pr. md. men vi har også haft en salgs fremgang i 1 kvt. 2014 på 69% og ca 70% af vores henvendelser er organisk, men samtidig har vi reduceret vores adwords fra ca 15.000 pr. med til ca 5.000 så pengene er jo hurtig tjent hjem igen

Så find en som kan dokumenter hvad de laver, hvor og hvornår

Markedsføring, markedsføring og markedsføring

Haventa.dk har Skandinaviens største udvalg af smarte sikkerhedssko. Altid fragtfrit i DK! Ingen gebyrer!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Kristensen:

De SEO folk jeg har haft kontakt med bl.a Bukari og marketing manager laver en analyse af de ord du vil findes på, og så foreslår de ord der er nemmest at komme frem på evt. som  "no cure no pay" og du betaler kun for de ord som er på side 1 på google

De sværeste søgeord vil de ikke røre ved da de skal bruge for lang tid på det uden af få noget for det, der udover vil de ikke dokumentere hvad de laver.

På 1/2 år fik de mig fra 10 ord "de nemme"på side 1, til at alle søge ord var på side 45 eller længere nede. 

Så aldrig før i de 23 år jeg har været selvstændig er jeg blevet k... så meget i r...

@ Peter Kristensen ja det er rystende læsning og gift for ens forretning og levebrød.

Din fortælling viser med alt tydelighed at man i den grad skal passe på Google "eksperter".

Det er simpelthen nødvendig at man forinden opstart og samarbejde med nogle sådanne "eksperter" har nedfældet en kravspecifikation m.m.

Nu har du nok også været ualmindelig uheldig med valg af de to firmaer du nævner. det er i hvert fald hos mig ikke de to med det bedste ry.

Men bl.a. skiftende ejer og personkreds. Men dygtige sælgere er de, når de skal have nogle i fælden. Wink

Tilmeldt 30. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy 

Jeg er helt ny her på Amino, men ikke ift. SEO :-) Jeg er ved at starte op som selvstændig SEO-guide med iværksættere og mindre virksomheder som målgruppe. Jeg mener, at du kan komme langt med indsigt i de basale værktøjer, som blandt andet betyder indsigt i de RIGTIGE søgeord.

Jeg har netop lavet en søgeordsanalyse for en kunde. Analysen viste (igen) hvor stor forskel et enkelt bogstav kan have i værdien af et søgeord (fx. ental vs. flertal).

SEO kan være svært og nørdet, men start med det enkle, som primært handler om at finde de gode søgeord og så brug dem korrekt - så kan du altid raffinere det yderligere :-) 

Jeg er ved at planlægge gratis foredrag i og omkring Århus omkring SEO - du er velkommen til at kigge forbi.

Fortsat god weekend

/Inger

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jimscheel:

Aha!

Se det budget vil vi ikke kunne klare i opstartsfasen, så det bliver umuligt.

jeg troede man kunne hyre én til at kigge på det, inden man gik i luften.

så blev jeg lidt klogere... Tak!

Naturligvis kan du hyre en ekspert til at gennemgå dit site, inden du går i luften. Det er simpelthen noget sludder, at der kun er mulighed for aftaler over 6 måneder etc. Ingen professionel udbyder ville drømme om at binde dig til noget som helst - din binding kommer via de gode resultater, der skabes. Og det er MEGET sjovere :-)

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan man det. Men jeg synes nu de SEO folk jeg har talt med er "ret vide" med at sælge løbende aftaler kontra engangsarbejde. Men selvfølgelig kan man købe engangsydelser, så handler det bare om at være fast i spyttet :)

Og som Thomas siger, så er god SEO som et drug - hvis resultaterne er gode, så kommer man igen (og igen)..

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 30. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Jeg vil gerne undervise dig i, hvordan du finder og arbejder med de rigtige søgeord - en lille personlig workshop. Hvis du er interesseret, så hører jeg gerne fra dig :-)

Hilsner Inger

Fra 8260 Viby J.
Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Inger

Lyder interessant med dit foredrag. Bor selv i Århus, så vil da gerne deltage i dit foredrag. Kan du evt. sende mig nogle flere oplysninger?

/Jimmy

Fra 8260 Viby J.
Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres input.

Jeg er ikke i tvivl om at SEO er noget jeg skal holde meget øje med, men det må blive på længere sigt, da det bliver en ret stor udgiftspost i opstartsfasen.

Jeg har rodet med diverse Commerce CMS'er og min konklusion er at jeg selv hoster. Synes det er alt for peberet, med de færdige løsninger (dandomain, scannet etc.) og da jeg har en del års erfaring med Wordpress, er jeg nu i gang med en WP og Woocommerce integration.

Samtidig må jeg nu i gang med at kigge på SEO, sideløbende med alle de tusinde andre opgaver der, når man starter op.

/Jimmy

Tilmeldt 30. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Jeg kan endnu ikke præcist oplyse tid og sted for mine SEO-foredrag. Men giv mig evt. et kald på 2211 8639 - så kan vi drøfte om vi kan hjælpe hinanden :-)

Hilsner Inger

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)