Hej, Jeg ved at der er nogle stykker her inde, som yder direkte IT-hjælp. Så er du manden for dette, så må du meget gerne kontakte mig for hjælp.
|
Prøv at tage fat i John fra nielcoit.dk
han er aktiv herinde
Hej, Jeg ved at der er nogle stykker her inde, som yder direkte IT-hjælp. Så er du manden for dette, så må du meget gerne kontakte mig for hjælp.
|
Prøv at tage fat i John fra nielcoit.dk han er aktiv herinde |
Han ser utrolig dyr ud ;) Mvh. |
Dyr? I forhold til hvad? Tak til Johnny for anbefalingen. :-) |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hej John, I forhold til tilbuddet ovenover dig fra Mickey. Du tager kr. 875,- i timen - http://nielcoit.dk/priser/ Selvfølgelig kan man rejse tvivl om han kan klare opgaven, men jeg går jo heller ikke ud fra at jeg skal betale noget før opgaven er løst, og inden for den rimelig periode/tid, han selv har sat. Så derfor vi jeg da mene at det tilbud er noget mere attraktiv end det som jeg kan se på din side. Men nu hvor vi er i dialog, så vil jeg da meget gerne også have et tilbud fra dig John, hvis du da har lyst til at give mig det :) Mvh. |
Har du åbnet for portent til NAS'en i din router? Du er velkommen til at skrive til mig på caulnian@gmail.com - hvis det bare er en port, der skal forwardes, så finder jeg lige hurtigt en guide til dig, så burde du være kørende. |
Nu har jeg slet ikke budt på opgaven. Og dermed har jeg ikke givet et estimat for forventet tidsforbrug i forbindelse med løsning af opgaven. Når du skal sammenligne eventuelle tilbud/priser, bør du have lidt flere parametre med i vurderingen end timepris, for at finde den bedste løsning. Men helt ok. Jeg er sikker på, at Mickey nok skal løse udfordringen. :-) |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
Nej lige præcis. Du har nemlig ikke budt på den. Du lå på kr. 875,-/time Det er jo meget normalt at man tjekker priserne ud på hjemmesiden. Det er vel det man har den for. Derfor min kommentar på at din pris lyder dyr. Og det er den i forhold til mig behov :) Så der ser ud til at Mickey skal have den her, som du også selv skriver ;) Du må have en rigtig god weekend, og jeg vil huske dig, når vi skal have opsat en langt større server-park. Med venlig hilsen |
Næ, jeg blev da på ingen måde stødt. :-) Min anbefaling om at tage lidt flere parametre ind i vurderingen bunder i ønsket om, at du dermed bedre kan vurdere en eventuel pris. Du kan jo reelt ikke bruge timepris til alverden uden også at kende tidsforbrug, Uden begge parametre kender du jo ikke den endelige pris på løsning af opgaven. |
Find mig på LinkedIn
Det er helt korrekt at parametrene spiller ind, men jeg var rimelig afklaret med hvad jeg ville betale, der jeg også søgte en her inde. Men det er Mickey som løber med opgave, da lyder til at han hurtigt kan løse opgaven, så jeg kan komme videre :) Rigtig god dag :) |