Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Var det dig som yder IT-Hjælp?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved at der er nogle stykker her inde, som yder direkte IT-hjælp.

Og sådan en har jeg brug for.

Jeg har en Synology NAS server, som jeg skal have sat op her hjemme.
Den er sat til, men jeg kan bare ikke få det til at virke, så jeg kan tilgå den ude fra. + der jeg bøvler lidt rundt med noget opsætning i den.

Så er du manden for dette, så må du meget gerne kontakte mig for hjælp.

Med venlig hilsen
Danny Christensen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 09:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Prøv at tage fat i John fra nielcoit.dk

han er aktiv herinde

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 09:48

Johnny Nielsen:

Prøv at tage fat i John fra nielcoit.dk

han er aktiv herinde

Han ser utrolig dyr ud ;)
Men ellers tak for tippet. 

Mvh.
Danny 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Danny Christensen:

Han ser utrolig dyr ud ;)

Dyr? I forhold til hvad?

Tak til Johnny for anbefalingen. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 10:13

Hej John,

I forhold til tilbuddet ovenover dig fra Mickey.

Du tager kr. 875,- i timen - http://nielcoit.dk/priser/ 
Det er dyrt i forhold til en pris på 208,- + moms.

Selvfølgelig kan man rejse tvivl om han kan klare opgaven, men jeg går jo heller ikke ud fra at jeg skal betale noget før opgaven er løst, og inden for den rimelig periode/tid, han selv har sat. Så derfor vi jeg da mene at det tilbud er noget mere attraktiv end det som jeg kan se på din side.

Men nu hvor vi er i dialog, så vil jeg da meget gerne også have et tilbud fra dig John, hvis du da har lyst til at give mig det :)

Mvh.
Danny 

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 10:16

Har du åbnet for portent til NAS'en i din router? Du er velkommen til at skrive til mig på caulnian@gmail.com - hvis det bare er en port, der skal forwardes, så finder jeg lige hurtigt en guide til dig, så burde du være kørende.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:17

Danny Christensen:
Hej John,

Selvfølgelig kan man rejse tvivl om han kan klare opgaven, men jeg går jo heller ikke ud fra at jeg skal betale noget før opgaven er løst, og inden for den rimelig periode/tid, han selv har sat. Så derfor vi jeg da mene at det tilbud er noget mere attraktiv end det som jeg kan se på din side.

Men nu hvor vi er i dialog, så vil jeg da meget gerne også have et tilbud fra dig John, hvis du da har lyst til at give mig det :)

Mvh.
Danny

Nu har jeg slet ikke budt på opgaven. Og dermed har jeg ikke givet et estimat for forventet tidsforbrug i forbindelse med løsning af opgaven.

Når du skal sammenligne eventuelle tilbud/priser, bør du have lidt flere parametre med i vurderingen end timepris, for at finde den bedste løsning.

Men helt ok. Jeg er sikker på, at Mickey nok skal løse udfordringen. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 11:16

John Nielsen:

Danny Christensen:
Hej John,

Mvh.
Danny

Nu har jeg slet ikke budt på opgaven. Og dermed har jeg ikke givet et estimat for forventet tidsforbrug i forbindelse med løsning af opgaven.

Når du skal sammenligne eventuelle tilbud/priser, bør du have lidt flere parametre med i vurderingen end timepris, for at finde den bedste løsning.

Men helt ok. Jeg er sikker på, at Mickey nok skal løse udfordringen. :-)

Nej lige præcis. Du har nemlig ikke budt på den.
Men for mig lyder det som om at du bliv lidt stødt over at jeg skrev at du lød dyr. Og det skal jo forstås sådan, at jeg har med det samme været inde på din side, for at tjekke din pris, og det samme gjord jeg på Mickey's.

Du lå på kr. 875,-/time
Mickey lå på kr. 260,-/time

Det er jo meget normalt at man tjekker priserne ud på hjemmesiden. Det er vel det man har den for.

I har en forskel i prisen på kr. 615,-/time (det synes jeg er mange penge). Når der er så stor forskel i de skrevne priser, så gider jeg ikke at bruge min tid på at indhente et tilbud fra dig af. For hvis du mod alt forventning lige pludselig kunne skærer kr. 615,- af i prisen/time, så er din priside på hjemmesiden jo ikke en seriøs pris mere :)

Jeg havde jo også længe luret at dine kompetencer var langt større end det jeg havde brug for at IT-hjælp. Det er en forholdsvis lille og simpel ting.

Derfor min kommentar på at din pris lyder dyr. Og det er den i forhold til mig behov :)

Så der ser ud til at Mickey skal have den her, som du også selv skriver ;)

Du må have en rigtig god weekend, og jeg vil huske dig, når vi skal have opsat en langt større server-park.

Med venlig hilsen
Danny Christensen 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:25

Danny Christensen:
Nej lige præcis. Du har nemlig ikke budt på den.
Men for mig lyder det som om at du bliv lidt stødt over at jeg skrev at du lød dyr.

Næ, jeg blev da på ingen måde stødt. :-)

Min anbefaling om at tage lidt flere parametre ind i vurderingen bunder i ønsket om, at du dermed bedre kan vurdere en eventuel pris.

Du kan jo reelt ikke bruge timepris til alverden uden også at kende tidsforbrug, Uden begge parametre kender du jo ikke den endelige pris på løsning af opgaven.

Find mig på LinkedIn

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 11:55

John Nielsen:

Næ, jeg blev da på ingen måde stødt. :-)

Det er jeg glæd for at høre :) 
Men det lød bare sådan.

Det er helt korrekt at parametrene spiller ind, men jeg var rimelig afklaret med hvad jeg ville betale, der jeg også søgte en her inde.
Ellers kunne jeg bare tage den lokale IT-hjælper vi har i vores by. Men han er også mest til større virksomheder og ikke så meget til de små og private.

Men det er Mickey som løber med opgave, da lyder til at han hurtigt kan løse opgaven, så jeg kan komme videre :)

Rigtig god dag :) 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)