Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til grafisk design af plakater og flyers

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj

Vi ved CAMPUS media vil undersøge muligheden for et samarbejde med en grafisk designer/en med kompetencer inden for design (visuelt og tekst) af flyers og plakater for vores kunder. Kunden vil fortælle, hvad det ønskede budskab og indhold er, hvorefter CAMPUS media + grafisk samarbejdspartner vil komme med forslag til flyer og/eller plakatens udseende.

Vi ønsker en samarbejdspartner, der er en mindre iværksættervirksomhed som os selv, ingen af de store spillere (reklamebureau, etc.) på markedet.

Sig endelig til, hvis I eller nogen I kender, passer til denne profil!

Marc Sejr Eggen

Partner

CAMPUS media I/S

Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:55

Hej Marc

Du skal være meget velkommen til at kontakte mig på kontakt@frederikbalslev.dk. Se evt. nogle af mine referencer her: www.frederikbalslev.dk og her: www.wespeakposters.dk 

Mvh,

Frederik

Få et uforpligtende tilbud på motiverende plakater eller lækker grafik! ►► www.wespeak.dk

Tilmeldt 27. Mar 14
Skrevet kl. 16:04

Hej Frederik

Tak for din respons.

Det er pt. ikke blevet relevant med den grafiske samarbejdspartner endnu, men vi vil have dig i baghovedet, når/hvis det er.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:46

Marc Sejr Eggen:
Det er pt. ikke blevet relevant med den grafiske samarbejdspartner endnu, men vi vil have dig i baghovedet, når/hvis det er.

Det er ikke muligt at skrive PB til dig bare så du ved det, du må også gerne have mig i baghovdet hvis muligt :)

Tilmeldt 27. Mar 14
Skrevet kl. 16:47

Også tak til dig, Allan. Det vil vi have!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)