Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

APP udvikling.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. 
Jeg er på nuværende tidspunkt igang med et skoleprojekt hvor vi skal tænkte innovativt og komme med et forslag til en samfundsfaglig og demokratisk problemløsning.
Jeg har fundet en problemstilling som jeg arbejder udfra, men jeg kunne godt tænke mig, at man på min hjemmeside kan logge ind med NEMID, samt kunne jeg godt tænke mig udviklingen af en APP

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 17:04

Hvad er din problemstilling?

Hvis du skal have NemID login på din hjemmeside skal du være NemID tjenesteudbyder (held og lykke med det).

Hvilken app? Hvilken teknologi?

Tilmeldt 27. Mar 14
Skrevet kl. 17:17

Jeg er taknemlig for din lykkeønskning :-)

- Det skal være en APP som er let tilgængelig samt brugervenlig. APPEN skal bruges som en slags survey, hvor folk kan stemme inde på, så vidt jeg ved er det relativ ukompliceret at programmere...

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 17:26

MadsKlokkerholm:
Jeg er taknemlig for din lykkeønskning :-)

Det var ikke min mening at være nedladende omkring dine ambitioner med NemID. Men jeg tror desværre kun de tilbyder det til virksomheder.

MadsKlokkerholm:
Det skal være en APP som er let tilgængelig samt brugervenlig.

Er det en mobile web applikation eller snakker vi android/ios?

Tilmeldt 27. Mar 14
Skrevet kl. 17:28

Jeg vil fortrække en android/ios applikation, for at rykke de dommere helt rundt. 
- Jeg skal til nordjyske i innovativ tænkning i en demokratisk løsning. 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:33

MadsKlokkerholm:
… så vidt jeg ved er det relativ ukompliceret at programmere...

Jamen, siden du allerede sidder ved tastaturet, er det da bare med at komme igang så.

Mht. NemID tror jeg ikke at folk har tillid nok til mindre/kommercielle sider til, at de vil indtaste deres NemID koder. Hvis du vil gøre det nemt for brugeren at logge ind (hvilket jeg går ud fra er formålet), hvorfor så ikke bruge eks. Facebook login? Rigitg mange websites lader dig allerede logge ind med Facebook login, istedet for at oprette brugernavn/password. Det virker som et kompromis.

Mvh Carsten

Tilmeldt 27. Mar 14
Skrevet kl. 17:37

hehe, det var faktisk hellere ikke ment sådan, fordi jeg har hørt det skulle være svært at anskaffe... :-(

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)