Hej alle sammen. |
Hvad er din problemstilling?
Hvis du skal have NemID login på din hjemmeside skal du være NemID tjenesteudbyder (held og lykke med det).
Hvilken app? Hvilken teknologi?
Hej alle sammen. |
Hvad er din problemstilling? Hvis du skal have NemID login på din hjemmeside skal du være NemID tjenesteudbyder (held og lykke med det). Hvilken app? Hvilken teknologi? |
Jeg er taknemlig for din lykkeønskning :-) |
Det var ikke min mening at være nedladende omkring dine ambitioner med NemID. Men jeg tror desværre kun de tilbyder det til virksomheder.
Er det en mobile web applikation eller snakker vi android/ios? |
Jeg vil fortrække en android/ios applikation, for at rykke de dommere helt rundt. |
Jamen, siden du allerede sidder ved tastaturet, er det da bare med at komme igang så. Mht. NemID tror jeg ikke at folk har tillid nok til mindre/kommercielle sider til, at de vil indtaste deres NemID koder. Hvis du vil gøre det nemt for brugeren at logge ind (hvilket jeg går ud fra er formålet), hvorfor så ikke bruge eks. Facebook login? Rigitg mange websites lader dig allerede logge ind med Facebook login, istedet for at oprette brugernavn/password. Det virker som et kompromis. Mvh Carsten |
hehe, det var faktisk hellere ikke ment sådan, fordi jeg har hørt det skulle være svært at anskaffe... :-( |