Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MacBook stickers. Marked for det?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa igen! 

Ja, det spørger lige om noget igen.

Jeg prøvede at se, om det var lovligt at sælge noget uoriginalt GoPro udstyr..! : 

Det faldt dog lidt til bund..! :) 

Nu har jeg så fået idéen at sælge MacBook stickers. Tror I der er et marked for det, jeg ved godt der er lidt i forvejen. 

Så måske sælge til rigtige billige priser, og så bare sælge nogle flere.. :) 

Jeg tænker at købe på aliexpress som denne http://www.aliexpress.com/item/Laptop-11-13-Decoration-Bus-Design-Creative-Front-Stickers-For-Mac-Book/1620160360.html

Vil I mene jeg bare kan købe en masse forskellige af dem? :) Jeg regner da med det er lovligt..!  :) 

Mvh, Lukas! 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja der er et marked for dem, men der findes masser af konkurrenter. Det kunne dog være sjovt, hvis du lavede et site hvor designere og andre kan smide deres egne designs op. Folk kan så stemme på de forskellige designs og dem som vinder vil blive produceret.

De designere som har fået deres design i produktion vil så modtage X kr. for hvert salg du laver. På den måde skaber du liv på dit site, du er anderledes og folk som stemmer på de forskellige designs, vil formentlig købe dem når de kommer i produktion.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 29. Dec 13
Skrevet kl. 15:15

Det kan jo evt. komme senere.. Men fed idé! :) 

Skal dog lige finde en, som kan lave det så.. :) 

Tænker dog det er fint at købe noget i Kina. 

Hvad tænker du? :) 

Mvh

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 15:16

Der er helt sikkert et marked for det. Spørgsmålet er bare hvor meget du vil tjene penge på det, og hvor mange :) Der er mange om buddet.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 15:17
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Synes det er en ret ligegyldig ide, da så mange gør det og du kommer ikke til at skille dig ud. Du vil gøre det billigere, men min fornemmelse siger mig at du ikke har super mange penge og dine konkurrenter har et forspring på dig, hvorfor de lettere vil kunne sænke prisen.

Desuden er billigt ikke alt!

Jeg tror du skal finde noget som du virkelig vil synes er spændende. Lige nu virker det til, at du bare vil starte noget op for at starte det op og så tror du pengene vælter ind.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 29. Dec 13
Skrevet kl. 15:20

Det er også bare svært at finde noget, som der er et marked for... :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 15:31
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

TheSpechtBoy:

Det er også bare svært at finde noget, som der er et marked for... :)

Men der er jo et marked for det meste, du vælger blot markeder hvor der er mange konkurrenter og det skyldes, at det er meget let at starte op. Hvis du vil ind på markeder med få konkurrenter, så kræver det også en del mere.

Eller også skal du være heldig, at finde et hul hvor der ingen konkurrenter er.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 15:44

Hvis du virkelig gerne vil prøve det af så start småt (hvis du som KennM siger ikke har mange penge at bruge på det). Køb hjem for nogle hundrede kroner (husk moms på alt over 80,- uden for EU) og prøv at sælge dem til venner, familie og på Den Blå Avis og andre af den slags sider. Hvis det sælger og du kan lave profit så er det jo op til dig om du tør tage chancen og bestille mere.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)