Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du en en dygtig programmør, der leder efter en god forretningsmulighed?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver på vegne af Social Action, en lille konsulentbureau der arbejder med adfærd og bæredygtighed.

Vi har længe planlagt at lave en online baseret analyseværktøj, der fungere som en spørgeskema site. Dog med væsentlige funktionstilføjelser.

Vi skal bruge dette værktøj til at etablere data omkring adfærd af de brugeregrupper vi normalt analyserer.

Det er den ultrakorte version af projektet. Som jeg selvfølgelig gerne fortæller mere om, hvis dette indlæg vækker nogens interesse.

Vi vil gerne have en dygtig programmør til at lave platformen. Vi har penge til at få det lavet. Men vi vil også gerne diskutere alternative aflønningsformer. Det kunne f.eks. være at du laver platformen gratis for os, men til gengæld får en procentdel af vores indtægter relateret til værktøjet i en periode fremover.

Jeg kan fortælle at vi allerede har pitched værktøjet for adskillige kunder, der har vist stor interesse. Heriblandt Københavns Kommune, H&M, Vestforbrændingen og andre.

Hvis det lyder interessant kan du sende mig en mail på anders.tolstrup@gmail.com.

Ligesom du iøvrigt kan læse mere om Social Action på socialaction.dk
 

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Scandinavian-Oriental Commerce Group Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Anders

For en softwareudvikler så svarer "programmør" ca. til at sige: "Jeg skal bruge en håndværker!", for en VVS'er, Murer o.lign. Så jeg håber du forstår hvorfor man ikke rigtigt kan sige noget til dit indlæg, som softwareudvikler.

Det vil være en rigtig god idé at skrive noget mere om projektet rent teknisk/planmæssigt - for når du siger "programmør" og du kommer med en meget vag beskrivelse, så kan en software udvikler næsten ikke bruge det til noget. Dit opslag minder utroligt meget om opslag udviklere læser og tænker: "Tjah, endnu en person der vil have lavet noget gratis, uden de ved noget som helst"

Her er en række spørgsmål du med fordel kan besvare for alle de software udviklere der måske læser med:

- Har i selv erfaring med softwareudvikling ? - måske kan i fortælle mig noget om hvad i allerede ved!
- Har i undersøgt om der findes noget software i kan tilpasse, som "næsten" kan det i ønsker ?
- Har i lavet en prototype ?
- Hvor lang tid forstiller i jer udviklingsprocessen skal foregå over før i har et "færdigt" produkt i kan "shippe" ?
- Har i tænkt over om softwaren skal være Web-baseret eller en stand-alone applikation som brugerne skal installere ?
- Har i tænkt over om den også skal være tilgængelig på smartphones, eller måske skal den KUN være smartphone-tilgængelig. I så fald, ved i hvilke platforme i har tænkt jer at understøtte ?
- Hvor stor forestiller i jer platformen skal være ?
- Hvor mange forestiller i jer at platformen skal kunne understøtte ?
- Hvor stort er jeres budget ?

Hilsen Steffen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Scandinavian-Oriental Commerce Group Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)