Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dét har min interesse, men hvordan kommer jeg for alvor i gang ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 14
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det siges , hvis man skal være iværksætter så skal man være det med hjertet. Med andre ord, skal man have lyst og brænde for sin ide for at få succes.

Jeg har haft lyst til importere produkter og  videresælge. Jeg har dog  aldrig gjort noget ved idéen, for har en familie at forsørge. Min kone arbejder ikke og får heller ikke hjælp fra offentlig !

Men nu synes jeg, at jeg må gå i gang med den.

Min plan går i al sin enkelthed ud på importere produkter og får 20-100 mennesker til teste den og så går rundt til små forretninger og spørge om de har interesse for produktet. Har de interesse bestiller jeg produktet hjem til kunden.

Jeg ønsker i første omgang ikke sælge til butikskæder , men selvstændige butikker (og måske også til webshops).

Men er det bare mig eller findes der virkelig nogle får selvstændige butikker i København ?


Hvilke af 3 produkter kan jeg nemmere sælge til webshops eller butikker

Luksus Håndklæder
badekåber
Fitness - styrketrænings handsker (for undgår folk får hård hud)                

Er du en webshop eller sælger de produkter og har lyst til være test person, når jeg går i gang så send endelig en PM til mig for mere info.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal overveje den idé med at smide gratis produkter ud til højre og venstre én gang til - den kommer med sikkerhed til at kvæle din forretning. Hvor mange tror du vil have et gratis "luksus håndklæde"? Mange.. Hvor mange tror du vil købe et? Meget meget få.. Sådan er realiteten desværre. Derudover, så giver butikkerne ikke meget credit for markedsundersøgelser du selv har lavet, fordi mit indtryk er at der bliver fusket rigtigt meget med det. Så hvis du siger "Jeg har sendt 100 gratis håndklæder ud, og 99 af dem synes de er fantastiske!" - så tror jeg alligevel ikke rigtigt det batter.

Derudover, har du så overvejet omkostningen ved det? Hvis nu du skal sende bare 50 håndklæder ud! Håndklæderne har en pris, der skal muligvis told på, der skal fragt hjem til dig, du skal sende 50 stks. ud til dine testere osv. osv. og hele dette formål er komplet ligegyldigt, for du kan alligevel ikke bruge de testere til noget som helst alligevel.. 

Bestil 5-10 stks. hjem til dig selv, tjek kvaliteten og så lav ren canvas. Drop alt det med at give gratis ting væk, det vil kvæle en i forvejen skrøbelig økonomi.. 

Derudover kan jeg stærkt anbefale, at finde unikke produkter og importere. For det første finder jeg det meget mere spændende at sælge noget, som de ikke har i butikken i forvejen - og ikke mindst meget nemmere. De kender ikke prisen på ukendte produkter, men de ved godt hvad de kan få badekåber og håndklæder til - og der skal det også siges, at kvantitet er alt. Hvis du køber 100 håndklæder hjem, så får du en ret dyr pris, fordi det er så lille en sending. Men den anden sælger de lige har haft på besøg, han repræsentere et stort firma, som der henter 25.000 håndklæder hjem - og de får så stor rabat, at de muligvis kan sælge dine håndklæder til butikkerne til en lavere pris end hvad du giver. 

Ja, well, jeg håber ikke jeg helt har kvalt din drøm, men jeg må jo også være ærligt - og jeg ville aldrig spytte penge i sådan et projekt der.

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 24. Mar 14
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit opslag. Jeg havde selv tænkt på mange af de ting du har nævnte. Jeg må vist tænke i andre baner til jeg har penge nok til bestille en stor ordre hjem en dag.


Ideen kunne jo være, at jeg istedet for sælge til butikker selv i første omgang prøver sælge direkte til forbrugerne.

 Det er nok ikke god ide med sælge håndklæder

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Scandinavian-Oriental Commerce Group Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pungen

Jeg tror du vil få rigtigt meget erfaring af at gå ud og prøve at sælge et lille parti af noget du tror på vil sælge. Du får direkte kundekontakt, du får erfaring med om folk overhovedet gider lytte til dig, du kan se hvad de synes, du kan se hvad de vil betale... 

Prøv dog at købe en smule hjem af noget du tror på, og så tag på Hjallerup marked, eller et eller andet, og se hvad der sker. Det værste der kan ske er jo at du brænder inde med et lille parti af noget du alligevel vidste var en risiko - men som du købte for at få erfaring.

Held og lykke! :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)