Jeg arbejder på en del ting pt. og er allerede selv obs på en del punkter der skal rettes og forbedres.
Jeg ser jo på siden med egne øjne, der har lavet det hele selv, og vil sætte stor pris på hvis nogle "uvildige" vil give mig feedback på hjemmesiden helt generelt, og hvis muligt gerne specifikt på:
Slet ingen feedback på hjemmesiden? Synes der er super feedback i de svar der bliver postet herinde, så håber virkelig et par stykker af Jer vil ofre et par minutter www.dkgolf.dk
Jeg synes umiddelbart, at alt ser godt ud lige med undtagelse af logo'et. Det bryder jeg mig slet ikke om. Ser for amatøragtigt ud i forhold til det øvrige design.
De bedste hilsner
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Tak - mangler der noget mere produkt/salgsorienteret på forsiden ( det store banner ) ?
Din vurdering af logo må jeg lytte til om andre også står af på. Har fået fin feedback på det iøvrigt, og er selv tilfreds, med det er jo brugerne der ultimativt bestemmer.. Hvad er det der rammer uden for skiven, som du ser det? Hvad siger andre?
hvordan virker funktionen med en velkomstvoucher på kr. 100?