Hej alle amino brugere Er der nogen som kan lave en webshop efter disse krav, og hvad vil det koste? Hjemmesiden skal være nem og brugervenlig, så hjemmesiden skal være lige til brugeren som kan gå ind og fx søge hvilket mobil abonnement der billigst. Når brugeren kommer ind på hjemmesiden, så skal der i være en knap hvor der står de ting, hvor du kan få et pris tjek. Hvis brugeren vælger banneret til mobil abonnement så skal der stå hvilken mobil du abonnment du vil tjekke fx hvis det er en iphone 4, så kan man finde det billigste mobil abonnment i mellem alle tele butikker i hele landet lige netop til iphone, men hjemmesiden skal kunne hele tiden opdatere priserene. Når brugeren har fundet den teleshop de gerne vil ind til, så er der en knap der fører til billige abonnement. Brugerne skal også have muligheden for at give stjerne til firmet, og skrive en kommentar der hvor man kan komme ind til det billige abonnement. Men der skal også være en feedback side, hvor brugerne kan skrive hvad de vil have vi skal sammenligne af priser, eller hvad vi skal gøre bedre. Der skal også være sådan en ting så man kan give firmaet et like på facebook. Der skal også være nogen store banner til reklamer, hvor brugeren skal kunne klikke sig ind på. Disse banner skal du kunne give en effekt så man får lyst til at klikke på dem. På forsiden skal der stå fordele ved firmaet, og der skal stå hvorfor jeg har etableret firmaet.
Det jeg vil sammenligne priser med
Mobil Abonnmenter fra alle telekæder i hele landet.
Fitness Abonnmenter
El-priser
Tv pakker priser
Det er ligesom min start. Firmaet skal hedde pricelook.dk.
struktur er at hver enkel kunde giver informationer via en xml-fil |
Hvem vil lave en webshop
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp. Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver. Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge. Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time. De bedste hilsner Dit Amino Team |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)