Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på min webshop

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Århus C.
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske lidt vel teknisk :o)

Langsommere PC'er kan have svært ved at indlæse siden - og folk med ringere internetforbindelse vil nok ikke vente på, at siden loader færdigt.

Hvis du ikke har Google analytics tilknyttet, så sørg for det - så kan du se om folk bladrer rundt i dine sider, eller om de kun ser din forside og derefter lukker ned.

Mvh. Mathias Friis

Jeg laver tekstarbejde på freelanceniveau med en grundlæggende forståelse for nøgleordanalyse og SEO.

Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side ser også smadret ud i min browser :O

Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Timka og Mathias. Jeg har slet ikke tænkt på at nogle pc'er kan have svært ved at indlæse den. den kører fint hos mig, i både chrome og safari. Med hensyn til  memory leak på min side, ved jeg slet ikke hvordan den løses. jeg har endnu ikke haft kontakt med en programmør/udvikler, og ved ikke så meget om teknikken.puha, modgang :-s

Fra Århus C.
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Huda, 

Det ville jeg nok starte med at løse. En af de største årsager til, at folk forlader web sites er

1. At de ser rodede ud (pga. fejl i nogle browsere f.eks.)

2. At de loader langsomt og billeder er forsinkede / udebliver

Det er bedre at der ser lidt "tomt" ud, end at der sker for meget (Det er faktisk moderne med webshops, der har ét enkelt eller 2 elementer på forsiden)

Mvh. Mathias Friis

Jeg laver tekstarbejde på freelanceniveau med en grundlæggende forståelse for nøgleordanalyse og SEO.

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Jul 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Med IE og windows 7 får jeg følgende:


 

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

ulzt4r:
Din side ser også smadret ud i min browser :O

Dejligt - så er jeg da ikke den eneste.  Og tak til den der mente at mit oprindelige indlæg ikke var noget værd, mange tak.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

IE Version 9 & 10 her.  Intet fungerer. Har du prøvet med det link jeg skrev ?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jo mange tak, har prøvet med linket.. hvis du har tid, prøv lige at se min hjemmeside igen. Fungerer den bedre med IE nu??

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bedre, "læseligt", men der er stadig noget helt galt.  Konf. her; 16gb ram, ssd disk, intel quad-core 3,4 ghz processor, sep. 2gb gfx... 64bit OS og alligevel er din side meget lang tid om at "loade" det hele.  Faktisk er vi der hvor der dømmes "for lang tid", derfor klikkes der videre uden komplet load, og man har balladen med en "halvfærdig side" og felter der pludselig ikke står der hvor man vil til at klikke...etc.. og som allerede skrevet, klikker man sig rundt derinde (hvilket tager sin tid) stiger ram forbruget ( der ryddes ikke op ). i løbet af ingen tide kværner siden 600mb ram - hvilket uanset computerperformance er en hel del for at vise en side.  

Dertil er der stadig kuk i siden, se vedhæftede screenshots.  Det ser ud som om der opsættes en widescreen ( noget med 2000*x pixel ) - jeg kører 1600*1280 og alligevel er det ikke nok - borset fra at der intet er at vise helt ude til højre.  Dernæst er der rod i placeringen af diverse kontrolelementer.   Og scroller man ned til bunden ( shot nummer 1) så kan du også se at der er noget galt.

  

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)