Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på min webshop

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften aminoer :-)

Jeg håber der er nogen som har lyst til at kigge på min webshop (almodas) og give mig feedback. Jeg har lanceret den for 3 uger siden, og har kun benyttet mig af facebook annoncer. Der har været en del besøg , gennem facebook, men ellers ingen ordre. Jeg har ikke mistet tålmodigheden endnu, men har brug for nogen der kan kigge på shoppen og give mig råd til forbedring osv.

venlig hilsen

huda

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tja... hvem har snedkereret disse sider til dig ?  Her nedenfor kan du se hvad jeg kan se fra windows 7 platform, explorer (forskellige udgaver)  Det kommer der ikke meget handel ud af herfra.  Prøv engang at benytte dette værktøj ( http://browsershots.org/ ) til at se hvordan din side ser ud fra forskellige browsere, og så er der vist dømt ommer et par steder....

Fra Rødekro
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

har set lidt på din side og synes du skal få nogle bedre billeder og så skal du få vare beskrivelse og så synes jeg når man er inde og se en vare at du har for mange relaterede varer på.

Og så skal du få rettet alle ord til dansk og så skal du få menuer sat øverst for det er irreterende at man skal helt ned for at komme videre 

det er bare hvad jeg synes 

håber du kan bruge det til noget

mvh MichaelMichael

Fra Faxe
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften,

Jeg får slet ikke samme billede som tidligere skrevet. Jeg syntes dog det er en skam, at nogle af billederne er en smule grynede Smile Især slideshowet på forsiden viser nogle billeder, som er lidt grynede.

"Se>" knappe på slideshow billederne er næsten midt i billedet, det forstyrrer lidt.

Produkt siderne har en sorterings funktion hvilket et helt fint, dog kunne jeg godt tænke mig det ikke hed "sortere med" - måske sortér eller sortering

Mvh

Følg med i min Prag blog!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej robert .. mange tak for dit svar, er godt nok chokeret at min hjemmeside ser sådan ud fra windows 7 platform. I chrome og safari og explorer ( husker ikke hvilken udgave) ser min hjemmeside normal ud. :-/

Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hej michael .. mange tak for dit svar.. men menuer står jo øverst!!!.. bruger du tablet eller smartphone.. Jeg har aktiveret mobil tema, men det ser ikke godt ud. 

Fra Århus C.
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Huda.

Hermed mine forslag til forbedringer af din webshop. Det er min personlige mening, og ikke nødvendigvis et "facit" :)


Jeg synes først og fremmest siden er bygget fint op. Der er et udmærket flow i hvad der sker hvor.

Jeg vil dog sige, at kvaliteten på billederne bør forbedres. Mange af billederne i slideshows er grynede eller forkert proportioneret (nogle af dem ser sammentrykkede ud).

Det leder mig til det næste punkt: Jeg synes ikke det fungerer så godt, at du har 2 slideshows på forsiden. Det skaber mere forvirring, end det gør gavn - og hvis der sker for meget på siden, billeder der bevæger sig for hurtigt, for mange, etc. - så står jeg af.

Brug ét slideshow til det, du gerne vil fortælle dine kunder, lige når de lander på din webshop. Vælg de 3-4 vigtigste slides - gode, flotte billeder med LIDT tekst (virkelig vigtigt, at det kun er lidt), og lad dem stå i lidt længere tid, end de gør nu (5-6 sekunder i stedet for 2). Lad dem være store, ligesom det nederste af dine slideshows, sæt det slideshow øverst på siden under menuen, og vis 3-4 af dine bedste/mest populære/flotteste produkter frem under slideshowet i små firkanter, som dem du har ved siden af slideshowet øverst.

Næste punkt: Brug Call-To-Action knapper. Jeg havde svært ved at finde "Tilføj til indkøbskurv" inde under de forskellige produkter. Dels fordi den er grå, dels fordi den er "gemt væk" i bunden af produktbeskrivelsen. Call-To-Action knapper skal være en skrap farve såsom orange, fordi de er "advarselsfarver" - og animerer til, at man som kunde lægger mærke til dem og trykker på dem. Jeg vil også anbefale, at du skriver "Læg i kurv" eller "Læg i kurven" på disse knapper. Knappen bliver "kortere" og dermed pænere, og formuleringen er lidt mere skarp. "Tilføj til indkøbskurv" er en Engelsk formulering, som ikke fungerer så godt på dansk :)

Sluttelig kunne jeg godt tænke mig, du kiggede lidt på fonter. Altså teksttyper. De fonter, du bruger på nuværende tidspunkt, er rent ud sagt grimme (undskyld mig - jeg er klar over, at de nok er standard for din shopudbyder) men det er en super vigtig del af det integrerede design. Se efter en font, der er mere rund og fyldig - og har suffix'et "Sans Serif" - så er skriften ikke så "skarp" i bunden. Sans Serif fonter er generelt sværere at læse - men igen skal tekster i web shops være korte og præcise. Lange tekster er ikke lig gode tekster :)

Jeg tror på, at en optimering på ovenstående punkter vil give din shop et bedre udtryk og bedre konverteringer.

Håber du kan bruge det - for det tog ret lang tid at skrive. Haha :)

Venlig hilsen og god vind fremover,

Mathias Friis Mortensen. 

Mvh. Mathias Friis

Jeg laver tekstarbejde på freelanceniveau med en grundlæggende forståelse for nøgleordanalyse og SEO.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Morten tak for dit svar :-) ja, du har ret i at billederne er grynede og se knappen forstyrrer, det må jeg får rettet snart 

@Mathias du kan tro , jeg kan bruge meget af det du Siger :-) mange tak :-D

Fra Århus C.
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

You're welcome :o)

Er glad for at kunne hjælpe! 

Mvh. Mathias Friis

Jeg laver tekstarbejde på freelanceniveau med en grundlæggende forståelse for nøgleordanalyse og SEO.

Tilmeldt 14. Dec 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer lige med lidt mere teknisk ris fra min side. 

Det ser ud til at du har en memory leak på din side et eller andet sted, da mit ram forbrug på din side steg fra 70 mb til 400 mb over 5 min. Jeg kan se at der bliver kaldt til de samme scripts flere gange. 

Jeg prøvede at komme på din side på min kærestes bærbar som er mindre kraftig. Forsiden var meget sløv pga. alle de sliders den hakkede ligefrem. Det kan måske skyldes at der blev ikke til meget salg.

  

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)