Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke komme igang

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.
Har sådan en rigtig go lyst til at hjælpe andre mennesker, jeg tænker ligsom børns vilkår eller livslinien, men føler bare ikke jeg kan komme igang da ikke ved helt hvordan.
Jeg overvejer at starte et gratis hjemmeside op, som hjælper andre mennesker i krise eller er fattige og brug for en snak/hjælp
Jeg kunne nemt starte en hjemmeside op, men hvordan kommer man rigtig igang jeg tænker må man gerne starte en hjemmeside op hvor man kan tilbyde en snak til folk/unge som har et dårlig liv, eller selvmordstanker.
Nogen som kunne hjælpe, helst en billig løsning.

-Kom med nogen forslag

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael :

Hej alle.
Har sådan en rigtig go lyst til at hjælpe andre mennesker, jeg tænker ligsom børns vilkår eller livslinien, men føler bare ikke jeg kan komme igang da ikke ved helt hvordan.
Jeg overvejer at starte et gratis hjemmeside op, som hjælper andre mennesker i krise eller er fattige og brug for en snak/hjælp
Jeg kunne nemt starte en hjemmeside op, men hvordan kommer man rigtig igang jeg tænker må man gerne starte en hjemmeside op hvor man kan tilbyde en snak til folk/unge som har et dårlig liv, eller selvmordstanker.
Nogen som kunne hjælpe, helst en billig løsning.

-Kom med nogen forslag

Hej Michael,

Dejligt initiativ! Yes

Lige to hurtige indgangsvinkler:

1) Du kan kontakte nogle af de hjælpe steder, der allerede har med disse mennesker at gøre, og spørge om du må/kan hjælpe til?

2) Du kan også starte din hjemmeside op og kontakte nogle af disse hjælpe steder, der måske pt. er meget presset. Du kan så foreslå dem at henvise til din hjemmeside/telefonnummer?

Der er sikkert også mange andre indgangsvinkler. Held og lykke! Smile

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)