Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån mig et bord og en stol i Esbjerg 2-3 dage om måneden og jeg lover godt humør og basser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

Min situation gør at jeg er i Esbjerg 1 uge om måneden (boende i København resten af måneden), jeg kunne rigtig godt bruge en kontorplads jeg kunne komme og låne et par dage eller 3 i den uge jeg er i Esbjerg, det er typisk den sidste uge i, hver måned.

Jeg har kun brug for et bord, en stol og WiFi jeg kan koble mig på, og så skal jeg kunne tale i telefon lidt også, men der medbringer jeg min egen :-)

Det kunne være helt perfekt med mulighed for at tage ud fra min lejlighed i Esbjerg og ned for at arbejde på et kontor og i samme omgang få mødt lidt folk og netværket lidt - der findes vel også fredags øl i Esbjerg.

Det er mig fuldstændig underordnet, hvad der ellers bliver arbejdet med på kontoret, jeg selv er i vikar- og rekrutteringsbranchen.

Jeg håber der findes godtfolk med lidt ekstra plads i eller i omegnen af Esbjerg.

/Jacob

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31

er det iværksætter-kontorfællesskaber du efterlyser, eller ?

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 17:09

Hej,

Jeg efterlyser helt konkret en kontorplads jeg kan låne nogle dage om måneden - om det er et iværksætter fællesskab eller et etableret kontor er stort set irrelevant, så længe jeg må sidde og arbejde lidt.

Som det er i dag, arbejder jeg fra lejligheden af når jeg er i Esbjerg, og det kan godt være lidt ensomt når jeg i København er på kontor med 4 andre - jeg mangler sgu noget dynamik :)

Ved et iværksætter fællesskab vil jeg naturligvis kunne byde ind med lidt viden og erfaring oven i hatten også.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 17:23

Jeg sidder i den nye bygning ude hos Syd Energi under et tre måneders forløb der hedder Next Step Challenge. Det slutter om en måneds tid så det er ikke umuligt at de har nogle ledige pladser til den tid, prøv evt. at give dem et kald. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 17:37

Hej, Spændende spændende.

Jeg fanger Syd Energi imorgen

/Jacob

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)