Gi' den gas, gutter! (se mig signatur) |
Med hvilket formål? Danmark kommer aldrig til at huse forbrydere som USA ønsker udleveret.
Gi' den gas, gutter! (se mig signatur) |
Med hvilket formål? Danmark kommer aldrig til at huse forbrydere som USA ønsker udleveret. |
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Det er rart med udtalelser fra personer der er så vidende. Man føler sig fuldstændig tryg..... |
Det er jo heldig for dig, du altvidende, at du ikke har behov for mig til at give dig tryghed i det danske samfund. Berig os endelig med din indsigt i samme konstruktive form ovenstående. /s |
Konstruktiv |
Hvis det kniber: http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=konstruktiv |
Hvordan præcis ville det gavne vores internationale ry (som du skriver på siden)? Er det Rusland og resten af modstanderne af vesten du tænker på? |
Alle der samler underskrifter eller demonstrerer foran Christiansborg ved på forhånd, at de ikke får deres krav opfyldt. Jamen, kan man så spørge, hvorfor gør de det så?
Debatten - at holde gryden i kog - må aldrig forstumme. Dermed mister vi muligheden for at nogen bliver klogere undervejs. |
For det tilfælde at det er mig (trådstarter) du skriver til, vil jeg blot informere om, at det ikke er mig der har startet underskriftsindsamlingen; jeg linker bare. For egen regning vil jeg blot kommentere den med "vort internationale ry": Op i røven med vort internationale ry. Har vi slet ingen rygrad og selvstændige holdninger? Skal al vores gøren og laden dikteres af den herskende stemning på bjerget? Vi (læs: vore politikere i begge lejre) er ved at falde over deres egne ben for at tækkes USA. Der er slet ingen stopklodser og forbehold. Bare tungen helt op i Obama. Adddr!!! |
Men hvad er dit formål? Hvis vi pludselig huser Snowden (hvilket jeg, som sagt, ikke vil tro ville ske) hvordan tror du så USA ville reagere på dette i forhold til NSA overvågningen? Og er det sådan et samfund du ønsker at leve i? |