Kære alle, Jeg er en ung knight på 20, som i længere tid har gået med idéen om at opstarte eget tøjmærke og sælge det igennem opbygget webshop, men jeg har ikke før nu for alvor turdet at "springe ud i det". Til dette projekt, søger jeg en partner, som deler samme vision som jeg, så kunne det være noget for dig? Så tøv ikke med at smide en besked i min indbakke! :-) Jeg ser gerne at du: - er ambitiøs i forhold til projektet og har modet til at tage chancer. - har en stærk interesse for mode - og ved hvad "der rykker" - Har en kapital på minimum 5.000 kr. til opstart. - Ved noget om reglerne for at drive virksomhed. Min egen kapital ligger på nuværende tidspunkt på 8.000 kr. Hvis det har vakt din interesse, ser jeg frem til at høre fra dig! :-) Send en mail til: dkchampion@live.dk , hvor du beskriver dig selv, dine mål med et sådan projekt, hvilken tøjstil og produkter du ønsker vi skal have fokus på. Med venlig hilsen Jacob Holt |
Hej Jacob
Jeg kunne muligvis være interesseret. Må jeg tillade mig at spørge, hvor i landet du bor?
Du kan læse mere om mig på dette link, samt hvad jeg søger: http://www.amino.dk/forums/t/224530.aspx