Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svigte af IT- firma

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, Det drejer sig om en firma som skulle designer min Web shop. Det startede fint, men efter et stykke tid har jeg fundet ud at der er en masser fejl i administrations system, jeg har allerede betalte firmaet 15000 kr. + 6000 for admin, etc. Han kræver at jeg betaler ham 8000 kr. Mere, Men jeg har skrevet til ham at jeg vil først betale resten når der ikke var flere fejl i administrations system. Det korte og det lange er at han har skifte koden på admin så jeg ikke længere får adgang til Administration (jeg har også betalt en ekstra regning på admin) Jeg har fundet ud af at han ejer Web hotel. Er der nogen som har en god råd til mig? Hvad gøre jeg? Kan jeg klage over det firma? 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:36
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:30

Det er et klassisk eksempel på en mangelfuld "kontrakt" mellem dig og designeren.

Hvis det du oplever som fejl og mangler, ikke er deciderede kodefejl, men manglende funktioner som du i virkeligheden aldrig har bestilt via din kravspecifikation som programmøren har afgivet tilbud og arbejdet udfra.

Dvs. programmøren betragter opgaven som fuldført, mens du efterfølgende mener at du selvfølgelig forventede at de ting var med i systemet, selvom du ikke har beskrevet dem i opgaven.

Hvis det forholder sig sådan, er det faktisk programmøren der har retten på sin side.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 06:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

det er bare hvad man høre hele tiden, om it firmaer. En stor del der driver disse virksomheder er så dårlig, til deres arbejde man undre sig over de overhovedet kan leve af det 

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:49

Hej Jan, 

Tak for din svar. De fejl jeg oplive i administrations system er faktisk kodefejl, manden har selv sagte til mig at han er lige ved at afprøve det nyt system. Fejl i selve betalingsvindue for eks. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)