Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedste webhotel ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra bjæverskov
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 48
Fra  RBL Photo Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget and på hvor meget du vil betale?

Redhost.dk

gigahost.dk

meebox.dk

unoeuro.dk

Her er webhoteller til forskellige priser.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger meebox og de er okay, de er ikke super duper, der opleves problemer her og der, men det vil der nok gøres mange steder. Dog hvis det er vigtigt for dig så kig efter nogen med telefonsupport, vi har oplevet en gang at der var en db fejl på serveren og der må man vente til support kommer tilbage om morgen. Ikke at man kan forvente mere når man tager en low løsning, men er den vigtigt så kan det klart anbefales, det er vi i hvert fald i gang med, at finde, men ellers er de en mulighed.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hostgator er også et bud, der er 24/7 support og et rigtig lækkert Cpanel med bland andet Wordpress 1click installer. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi, her hos Serverfruit, tilbyder også hosting, som vores kunder giver udtryk for at være glade for. Hvis du ønsker flere informationer skal du være velkommen til at tage kontakt til os.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også prøve at kigge på Windows Azure - Du kan deploye en Wordpress fra deres Web Sites Gallery

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Må det koste lidt og skal det være dansk ville jeg aldrig vælge andet end powerhosting deres support er noget ud over det sædvanlige og man kan virkelig mærke at det er folk med erfaring man har med at gøre.

Det er også dem der står bag Danmarks absolutte bedste Magento server og det vil jeg mene også er en indikator for at man kan sit kram.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter www.megahost.dk og har været fuldt ud tilfreds med både service og kvalitet.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Hvis det er til blogs og små enkle websites, så er et billigt webhotel hos Meebox eller Unoeuro fint.

Skal du derimod lave webshops, så ville jeg anbefale et af Meebox.net's Professionelle webhoteller. De kører virkelig godt synes jeg.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)