Hej Amino, En kammerat og jeg snakker om at starte vores egen ting op. Vi interesserer os begge to rigtig meget for at rejse og opleve verden. Da min kæreste og jeg skal på ferie her til påskeferien, sad vi og snakkede om det. Da hun har fødselsdag mens vi er afsted, kom vi til at snakke om hvad vi skulle lave. Det var der vores ide opstod. Vores ide går kort ud på, at lave en App, der fungere som en simple rejse guide, til hvad man kan lave og se, efter hvilken form for ferie man er på. Ud fra en hele masse kriterier som man stiller, finder app selv frem til x antal forslag hvad man kan lave. Eks: Det første man vælger er hvilket land man skal til. I den her situation er det: Gran Canaria Der efter vælger man hvilke form på ferie man er på: Familie ferie, Ferie med venner, Ferie med ens kæreste etc. Derefter vælger man hvad man har lyst til: Ud og spise, Snup en drik, være aktive, slappe af etc. Derefter vælger man hvilken pris kategori man ud efter: Billigt, Overkommeligt, dyrt etc. Derefter vælger men hvilken form for ting man vil, F.eks. man vælger, Ferie med venner, snup en drik, overkommeligt. Ud fra det kan man så vælge om det skal være eks: Diskotek, gentlemens club etc. Dette var bare et kort eksempel. Håber det er til at overskue på den måde jeg stillet det op. Det jeg egentligt var lidt ud efter var, hvad i synes om ideen eller om i allerede kender til en ligende app? Marc Petersen :-)
|
Rejse app, så simpel som muligt?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)