Hej Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide om I har haft nogle gode oplevelser med brug af blogs til at markedsføre jeres produkter/ shops. Og i samme omgang, vil jeg også meget gerne høre fra bloggere, om hvad du synes får ud af at blogge omkring virksomheder, produkter, sider eller webshops. Kort opstillet: 1) [Virksomhed] Gode / dårlige erfaringer med brug af bloggere 2) [Blogger] Hvad får du som blogger ud af det 3) [Virksomhed/Blogger] Hvordan finder man en blogger / hvordan finder en blogger produkter m.m 3) [Virksomhed/Blogger] Hvad er vigtigt for dig i samarbejdet Jeg overvejer selv at begynde at bruge bloggere - og alle input vil blive værdsat :) /Simon |
Altså jeg er på nuværende tidspunkt i gang med at teste produkter fra Coolstuff.dk, og det er da helt optimalt for mig at kunne lave test på min hjemmeside.
Alt efter priser på produktet får mange trods alt lov til at beholde produktet + at man giver noget godt indhold til ens læsere. Derudover får de solide links, og man har ofte mulighed for at opstille affiliate links og selv tjene på det.
Du er velkommen til at smide mig en PM hvis det er omkring det ...