Hej Amino Jeg er FDFér i Karlslunde (FDF er lidt det samme som spejder). Vi er for øjeblikket igang med et landsdækkende "løb" hvor vi igennem hele foråret får nogle opgaver over nettet som skal løses inden for en bestemt tidsramme. Disse opgaver kan dreje sig om stort set alt. I en af opgaverne har vi fået besked på at få sendt et postkort til en bestemt adresse i Danmark, men postkortet SKAL være stemplet og afsendt fra Monaco. Det er så her i kommer ind i billedet, skulle der ikke tilfældigvis sidde en som skulle til Monaco eller måske kender nogen i Monaco eller et eller andet så vi kan få sendt vores postkort. Der er mange point på spil på denne opgave så vi håber selvfølgeligt at der er nogen der vil hjælpe os! :-D Hvis der er nogen der vil og kan hjælpe må i meget gerne enten smide mig en mail på rene.niel (a) gmail.com eller smide en besked med jeres mail så jeg kan sende adressen postkortet skal sendes til. Venlig Hilsen René P.S. Postkortet skal være i Danmark senest 28. april |
Hvis du har en femmer ($) i overskud, så kan du prøve her:
http://www.fiverr.com/andymonaco/send-you-a-postcard-from-the-principality-of-monaco