Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google WiFi på Starbucks

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, nørden kom virkelig op i mig da jeg startede Mac'en op på Starbucks her i dag, og jeg var tæt på at løbe i cirkler af fryd. Jeg arbejder jo flere dage ugentligt fra Starbucks, og er vant til at deres AT&T WiFi er ret langsomt. Men i går aftes skiftede de til Google som leverandør, og jeg må sige at det gav en markant forbedring. 

Jeg kunne mærke at det var hurtigere end mit hjemme-Internet, og lavede derfor en lille speed test - og blev chokkeret! Det er virkelig vildt hvor stort hul der er igennem, og så er det stadig gratis. Der sad vel omkring 10 andre brugere med deres laptop, og omkring 10 andre med deres smartphones, så jeg var ikke engang ene på nettet.

Det er sgu en service der rykker! Og fordi jeg er en hyppig gæst, fik jeg alt det kaffe jeg kunne drikke i dag for ca. 2.75 kr. (normalt ca. 12.25 kr.). Hvad skal jeg med et kontor :-)

Mvh Carsten

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er ganske enkelt utroligt hvor meget man kan få gratis når blot man accepterer "We reserve, however, the right to monitor, intercept and disclose any transmissions over or using our facilities, and to provide user information, or use records, and other related information under certain circumstances "  fra Google Terms of Service....

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Find en Internet udbyder der ikke har samme tekst, det bliver nok en udfordring. Alt bliver overvåget, sådan er det bare. Hvis man tror at vores hjemme Internet ikke bliver overvåget, er man vist lidt naiv. Det er bare noget vi må acceptere.

Mvh Carsten

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:
Det er sgu en service der rykker! Og fordi jeg er en hyppig gæst, fik jeg alt det kaffe jeg kunne drikke i dag for ca. 2.75 kr. (normalt ca. 12.25 kr.). Hvad skal jeg med et kontor :-)

Nemlig. :D . Jeg glæder mig helt til at tage tilbage til USA bare for at gå på Starbucks. :D

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Roberts.dk:
Ja det er ganske enkelt utroligt hvor meget man kan få gratis når blot man accepterer "We reserve, however, the right to monitor, intercept and disclose any transmissions over or using our facilities, and to provide user information, or use records, and other related information under certain circumstances "  fra Google Terms of Service....

Ja du har ret, man burde aldrig benytte sig af vestlige wi-fi forbindelser, for der bliver man overvåget.

Det vil aldrig ske på en kinesisk eller russisk internetcafé ... suk

The Snowden effect... 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)