Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start som ung? HJÆLP MIG! :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa dejlige aminoer! :) 

Jeg er en gut på snart 15 år, som gerne vil starte en wepshop! :) 

Det går mig på hver dag, at jeg ikker er startet endnu. Problemet er, at jeg ikke ved hvad jeg skal sælge. Hvor skal jeg importere det fra?

Og skal jeg ikke også momsregistreres? - Jeg føler der er mange regler, men er det så svært at sætte sig ind i? :) 

Noget som selve wepshoppen, skal jeg ikke tænke så meget på nu. Det er mere indholdet, altså hvad skal jeg sælge.

Jeg ved nogle vil kommentere, "Sælg det, som du brænder for og laver til hverdag" - Jeg går op i cykling, men der er altså ikke lige sååå mange ting at sælge. Jo, altså pedaler og det der, men svært at finde ægte, til billige penge. 

Mange importerer fra så som alibaba osv, men er der også noget godt i England? :) 

Jeg synes det kunne være fedt, at sælge ting som ure, lidt tøj eller noget! :) 

Dog vil jeg ikke satse alt fra start, håber I forstår ;) - Jeg tænker at bygge lige så stille på..

MEN er det så svært med regler, skat og alt det der? :) Nogle der måske kunne hjælpe med at finde et sted, hvor jeg kan købe fra.

Nogle som har en idé, som jeg kunne lave? :) 

Ser virkeligt meget frem til jeres svar! :) 

Lukas Specht, 14 år gammel med blod på tanden! ;) 

God aften derude allesammen!

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 18:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TheSpechtBoy:
Jeg ved nogle vil kommentere, "Sælg det, som du brænder for og laver til hverdag" - Jeg går op i cykling, men der er altså ikke lige sååå mange ting at sælge. Jo, altså pedaler og det der, men svært at finde ægte, til billige penge. 

Skal det være let? - Så vil jeg give dig ÉT råd! Tag den latterlige avisrute hvis det er for pengenes skyld. Virkelig. Jeg har været igennem nøjagtig samme bølge og jeg sprang i med den idé at der er fandme penge i det her. 

Jeg ved hvad jeg snakker om :) Sidder i dag med en shop som 16 årig som har omsat for den første million.

Læs evt. mit blogindlæg fra min 2 års fødselsdag. http://madsherlev.dk/2-aars-foedselsdag/.

Hvis du synes det kunne være fedt at sælge ure og tøj. Så kom igang med det samme :) Begynd oprettelsen af en webshop :) Det er ikke så farligt som mange tror. Alt med skat osv. har jeg ikke selv ret meget styr på, men det jeg afgiver til skat og mine regnskaber er helt i orden, for jeg har en far og en revisor til det :)

Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 18:21

Men har du en idé til, hvor man kunne finde levarandørere? :) Det er noget af det svære.. :) 

Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:36

TheSpechtBoy:

Nu er det jo også meget sjældent at det ender sådan.. Tvivler stærkt på at mads ovenfor startede babytoys.dk fordi han havde en ''interesse'' indenfor babylegetøj Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 18:45

Frederik:

TheSpechtBoy:

Nu er det jo også meget sjældent at det ender sådan.. Tvivler stærkt på at mads ovenfor startede babytoys.dk fordi han havde en ''interesse'' indenfor babylegetøj Big Smile

Det er rigtigt. Havde nu ikke interesse inden for legetøj og det er en helt anden historie hvorfor det blev legetøj :) 

Du finder dine leverandørermesser og vha. google :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)