Jeg står og skal finde det rette produkt jeg skal sælge, men vil gerne tænke frem i tiden og se hvad der måske kommer på mode de næste års tid. Mvh, Junes |
...at spotte det rette produkt?
- 1
Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med trend. Mener du hvilken branche, eller er det hvilket tøj/tøjmærke/farver. Du må gerne fortælle lidt mere. Med Venlig Hilsen Søren Mathias Nielsen |
Tror du virkelig at nogen vil fortælle dig hvad den næste trend vil blive - en lidt naiv tankegang. Der er da ikke noget kontroversielt ved Smartphone covers eller batterier. |
Ravn, Det er da langt fra en naiv tankegang? Hvis ikke trend-magaziner og blade fortæller den kommende fashion/mode inde for tøjbranchen, ja så ved jeg ikke hvad de ellers gør? Og hvad med modeshows? Er det bare for Entertainment? aaah... Tænk dig lige om næste gang du lukker mundlort ud. Og for lige at sætte prikken over i'et så har jeg fået nogle rigtig gode bud på hjemmesider som GERNE fortæller den kommende trend på over tusindvis af produkter. http://www.linkedin.com/today/post/article/20130902070232-206580-18-top-sites-for-trend-spotting Det kunne være en hjælp til alle andre der har brug for inspiration. |