Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

...at spotte det rette produkt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal finde det rette produkt jeg skal sælge, men vil gerne tænke frem i tiden og se hvad der måske kommer på mode de næste års tid. 
Derfor tænkte jeg om der var nogle der kendte til nogle gode hjemmesider eller steder, hvor man kan få oplyst hvilken trend der kommer på mode i fremtiden. Nogle hjemmesider er gode til at give et bud på nogle forskellige produkter. Jeg har eksempelvis været inde på http://www.trendsspotting.com/ dog uden den helt store held. :/ 

I må meget gerne skrive hvis i kender nogle gode idéer eller hjemmesider man kan besøge?

Mvh,

Junes  

Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:05
Hej Junes

Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med trend. Mener du hvilken branche, eller er det hvilket tøj/tøjmærke/farver. Du må gerne fortælle lidt mere.

Med Venlig Hilsen
Søren Mathias Nielsen
Tilmeldt 19. Feb 14
Skrevet kl. 08:26

Hej Søren, 

Det jeg mener er bare forskellige produkter, altså hvilke produkter der vil være et godt marked for i den kommende tid. Eksempelvis Smartphone covers med batteri er meget kontroversielt i øjeblikket. Kan du følge mig :)?

mvh, 

Junes 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12860
Skrevet kl. 12:14

Tror du virkelig at nogen vil fortælle dig hvad den næste trend vil blive - en lidt naiv tankegang.

Der er da ikke noget kontroversielt ved Smartphone covers eller batterier.   

Tilmeldt 19. Feb 14
Skrevet kl. 16:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ravn, Det er da langt fra en naiv tankegang? Hvis ikke trend-magaziner og blade fortæller den kommende fashion/mode inde for tøjbranchen, ja så ved jeg ikke hvad de ellers gør? Og hvad med modeshows? Er det bare for Entertainment? aaah... Tænk dig lige om næste gang du lukker mundlort ud.

Og for lige at sætte prikken over i'et så har jeg fået nogle rigtig gode bud på hjemmesider som GERNE fortæller den kommende trend på over tusindvis af produkter.
Blandt andet har Gijs Van Wulfen lavet en top 18 over trendspotting hjemmesider. som hedder:

http://www.linkedin.com/today/post/article/20130902070232-206580-18-top-sites-for-trend-spotting 

Det kunne være en hjælp til alle andre der har brug for inspiration. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)