Jeg har for nyligt skudt mit nye projekt i gang - en niche webshop, hvor jeg forhandler nogle små, smarte parfumesprøjter.
I den forbindelse har jeg brug for andres øjne på webshoppen, da jeg helt sikkert har set mig blind på en masse ting, efter at have arbejdet så meget og koncentreret med den selv.
Al feedback på design, brugervenlighed, konverteringsoptimering, købsproces, tekster, ja - alt hvad du kan komme i tanke om, tages i mod med kyshånd.
Jeg har lige testen købsprocesen, og der havde jeg ingen problemer, så det virker :) Jeg synes siden er pæn og let at finde rundt på. Måske filmen som viser hvor de bruges, kan kommer længere frem på siden, så man ikke skal ind og se på produktet først.
Blogger og holder foredrag om livet som ordblind og alle de muligheder det medbringer. Kig forbi etlivsomordblind.dk
Jeg har lige testen købsprocesen, og der havde jeg ingen problemer, så det virker :) Jeg synes siden er pæn og let at finde rundt på. Måske filmen som viser hvor de bruges, kan kommer længere frem på siden, så man ikke skal ind og se på produktet først.
Hej Jesper,
Tusind tak for din tid. Det var ikke en dum ide - måske jeg kan få videoen frem på forside slideren på en eller anden led. Eller ind på kategoriniveau over teksten, måske?
Bare for at være på den sikre side - er din ordre en test og skal annulleres, eller vil du reelt have sendt den afsted? :-)
KH. Lars
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Det er en rigtig ordre :) er træt af at skulle havde en "stor" flaske med på ferie, så denne ide er rigtig smart!
Alle tiders, den ryger afsted i daw :-) .. Men ja, det er nemlig dér, parfumesprøjten er super smart, så man slipper for at bøvle med de store og tunge parfume flasker :-)
KH. Lars
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.