Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At starte kontorhotel på 2 uger. MEN HVAD SKAL DET INDEHOLDE?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Jeg har brug for lidt inputs fra jer til vores kommende kontormiljø!

Jeg har startet et kontorhotel op i Aarhus (Åbyhøj) med plads til 35 virksomheder på Klamsagervej 32.
Virksomhederne der skal leje sig ind passer til målgruppen som er herinde, derfor tænker jeg det vil være relevant med jeres inputs.

Vi påtænker at holde events/arrangementer ugentligt med alt lige fra sociale arrangementer, besøg af advokater, revisorer og kursus i sociale medier.

Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre hvad du tænker, kunne være med til at skabe værdi på Klamsagervej 32

Hvilke faciliteter kunne være fede for dig i et kontormiljø?

Hvilke events/arrangementer vil du deltage i?

Hvor meget skal et mødelokale koste at leje? (hvis du skal være sikker på at have det for dig selv)

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:51

Søger du en fleksibel kontorløsning, i flotte og afslappende omgivelser? Så er UMA noget for dig, besøg UMA Workspace på Vestergade i centrum af København, lige her og glem alt om hjemmekontorer og cafeer. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 17:17

Jeg kan godt lide ideen om kontorhoteller og har kunnet det siden første gang jeg var i et.

Det virker som om der er en god atmosfære og folk kan snakke og være innovative sammen, uden at føle sig som konkurrenter.

Events i et sådan kontorhotel kunne være noget lignende "Whiteboard Friday" hvor der kommer en foredragsholder og gennemgår et emne i en halv til en hel time på et whiteboard. Det hele kunne blive optaget og lagt ind på kontorhotellets hjemmeside under events, så folk der ledte efter et kontorhotel, kunne se hvad der foregik af events hos jer :-)

Det kunne også være fedt hvis der i prisen indgik at der måske var "gratis" frokost og fitness (altså lagt ind i prisen med rabat).

Øl eller vinsmagning på en fredag...

Rabat til teater eller biografer i nærheden, hvis man har kontor hos jer.

Det er nogle ting jeg kom til at tænke på :-)

Venlig hilsen Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:41

Hej Jens.

Super input! Det vil jeg helt sikkert tage med. Kan specielt godt lige den med at filme eventet eller lave et sammendrag af et event og så bruge det markedsførings mæssigt :)

Så tak for det!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)