Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 15:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en skarp programmør til et stort projekt. Jeg kan selv supplere designet, og samarbejdet vil være på et freelance basis. Det vil være også være rart med et langvarigt samarbejde, hvis muligt. Arbejdet er selvfølgelig lønnet...

Skriv en privat besked, eller smid en besked forneden - så kan jeg vende tilbage med en mere detaljeret beskrivelse 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:49 | Låst

Starter93:

Arbejdet er selvfølgelig lønnet...

Det er da fantastisk og se nogen som endelig vil aflønne en programmør :) Held og lykke med projektet!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 16:02 | Låst

Hey KennM.

Jeg har svært ved at gennemskue, om der er noget sarkasme i dit indlæg :)

Men som svar på dit indlæg, så kender jeg del Iværksættere som foretrækker gratis frem for andet. Personligt får jeg det selv bedre, når begge parter er glade efter et projekt. Men det var endelig bare for at have det sort på hvidt, for at udrydde alt forvirring i fremtiden :)

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 16:21 | Låst

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.

De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)