hej jeg helt ny på dette område, som iværksætter og helt ny her inde. jeg har længe haft drømmen at starte min egen virksomhed, og har længe haft en fornemmelse om at det ville være helt rigtigt for mig. Jeg har snakket en hel del med min kæreste, og vi har fået en ide, som jeg virkelig tror og håber på kunne blive til noget stort. jeg er i tvivl om en hel masse ting, og så håber jeg virkelig at der er nogen af jer, der ville kunne hjælpe mig og min kæreste/partner, på den lange vej mod det færdige produkt og virksomheden som vi begge drømmer om. det vi gerne vil lave og producere er smykker og ure. hvor kan man får produceret dem henne, og hvor dyrt er det? tænkte på om der er er et program hvor man kan designe smykker/ure på computeren, så man kan få produktet frem visuelt, uden at skulle fremstille det først? hvad med patent og hjemmeside, hvordan fungere alt det?? er der noget specialet man skal huske/tænke meget over, når og inden man starter egen virksomhed? |
Start helt fra basis med at læse dette http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html som giver dig overvejelser OM du skal starte og HVIS du vil, hvordan du rent praktisk får virksomhed
Derfra må du så komme med korte præcise spørgsmål som folk med viden kan svare så præcist som muligt på, men tag gerne den første tur med at finde ud af hvad det er at ha virksomhed
vh John H