Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny iværksætter, søger svar på spørgsmål om start af virksomhed og produktionen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg helt ny på dette område, som iværksætter og helt ny her inde. jeg har længe haft drømmen at starte min egen virksomhed, og har længe haft en fornemmelse om at det ville være helt rigtigt for mig. Jeg har snakket en hel del med min kæreste, og vi har fået en ide, som jeg virkelig tror og håber på kunne blive til noget stort.  

jeg er i tvivl om en hel masse ting, og så håber jeg virkelig at der er nogen af jer, der ville kunne hjælpe mig og min kæreste/partner, på den lange vej mod det færdige produkt og virksomheden som vi begge drømmer om.

det vi gerne vil lave og producere er smykker og ure.

hvor kan man får produceret dem henne, og hvor dyrt er det?

tænkte på om der er er et program hvor man kan designe smykker/ure på computeren, så man kan få produktet frem visuelt, uden at skulle fremstille det først?

hvad med patent og hjemmeside, hvordan fungere alt det??

er der noget specialet man skal huske/tænke meget over, når og inden man starter egen virksomhed?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:10

Start helt fra basis med at læse dette http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html som giver dig overvejelser OM du skal starte og HVIS du vil, hvordan du rent praktisk får virksomhed

Derfra må du så komme med korte præcise spørgsmål som folk med viden kan svare så præcist som muligt på, men tag gerne den første tur med at finde ud af hvad det er at ha virksomhed

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Mar 14
Skrevet kl. 09:06

rigtig mange tak for svaret.

jeg vil nu undersøge alt det basis, og gøre som du har sagt :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:50

Som John siger, så søg så meget viden på nettet som muligt og i tråde her på Amino. Hvis du så stadig har brug for svar, så lav en tråd om et specifikt emne. At spørge om, hvad det koster at lave et ur kan man jo ikke svare på - det kommer jo an på kvalitet og kvantitet.

Men jeg synes helt klart, du skal få lavet en forretningsplan og så få lavet nogen tegninger af de ideer du har til smykker og ure. Omkring patent så er dit design beskyttet, men selve uret eller smykket kan du ikke tage patent på - kun designet. Men det er jo også det vigtigste.

På dine spørgsmål lyder det til, at du virkelig er på bar bund og det har man lov til at være. Det er bare yderst vigtigt, at du får dig en masse viden inden du springer ud i det, da det kan koste dig mange penge hvis du er naiv og uforberedt.

Held og lykke med projektet - håber det lykkes en dag!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 17. Mar 14
Skrevet kl. 18:50

Rigtig mange tak for svaret:)
Ja jeg er på helt bare bund, men jeg er i fuld gang med at få en hel masse viden omkring alt jeg har brug for at vide.
Mange tak, igen:)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)