Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbetaling af mellemregning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber på lidt hjælp til en postering i Dinero

Jeg har i regnskabet for 2013 en lille mellemregning i det jeg har lavet et udlæg for mit personligt ejede selskab. På det tidspunkt konterede jeg udlægget på den konto som ydelsen vedrørte og mellemregning som modkonto.

Nu er der lidt overskud så jeg kan hæve beløbet igen. Men det undrer mig, at jeg ikke kan se beløbet i regnskabet for 2014 (har lavet afslutning i Dinero for 2013) Skal jeg bare udbetale beløbet til mig selv fra mellemregningskontoen og bank som modkonto også er det på plads - selv om mellemregningens "opståen" ikke fremgår i 2014 regnskabet.

Mvh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:39

jeg tror det ville være godt med en bogholder type der lige ser det regnskab. Normalt skal du kunne se mellemregning i status i 2014 hvis den var med i 2013

Normalt ville jeg anbefale at køre via banken er penge ind - mellemregning privat indskud/hævning kredit og debet bank - og så købe tingene fra omk konto med bank som modkonto, men du har jo nok bare betalt direkte med private penge og det fungerer også - og så skal du altså jo ha booket debet omkostningskonto og modkonto kredit mellemregning udlæg/privat indskud.

Der skulle det absolut stadigt være i 2014 - og når du hæver tilbage skal det så debet mellemregning og kredit bank - begge i status.

Du må ha en til at se hvad der er galt hvis du ikke har beløbet i 2014 for så kan 2013 være galt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 21:45

Du kan have indtægtsført mellemregningen og betalt skat af beløbet. Dette vil ikke være helt godt. 

Det er ligesom at indtægtsføre egenkapitalen, det kommer der sjældent noget godt ud af :)

Tilmeldt 18. Feb 14
Skrevet kl. 21:57

Jeg har henvendt mig til Dinero support som har svaret mig for ca 4 uger siden, at der var en fejl i systemet og de vil rette den. Jeg har efterfølgende spurgt  status 2-3 gange uden af få svar tilbage. Hvilket ærger mig lidt. For mellemregningen er i 2013 men bliver ikke ført med til 2014 når jeg laver afslutning...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:04

den fejl må du har rettet i alle fald - skriv til support @ dinero.dk (uden mellemrum naturligvis) og kopier din URL linje ind i mailen når du skriver til dem så de maske kan kontrollere

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Feb 14
Skrevet kl. 18:06

Jeg har skrevet til support flere gange. Det sidste svar jeg fik var i midten af februar, hvor de skrev at sagen ville blive givet til en IT medarbejder mhp at løse fejlen og jeg ville høre fra dem snarest. Jeg har skrevet til dem 3-4 gange siden. Senest i dag. Men uden at få svar retur. Det undrer mig....

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 10:31

CA Group:

Jeg har skrevet til support flere gange. Det sidste svar jeg fik var i midten af februar, hvor de skrev at sagen ville blive givet til en IT medarbejder mhp at løse fejlen og jeg ville høre fra dem snarest. Jeg har skrevet til dem 3-4 gange siden. Senest i dag. Men uden at få svar retur. Det undrer mig....

Hej CA Group

Det forstår vi ærligt talt ikke.

Vi svarer på support hver dag og vi er i bund med tingene.

Har gennemsøgt for sager fra dig både i inbox'en og SPAM.

Har du brugt support@dinero.dk ?

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)