Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører fra Kina

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Du kan ikke undslå dig at betale told af varer importeret fra lande udenfor EU. Du kan altid slå toldsatserne op her: http://vita.skat.dk. Bed evt. din leverandør om at anføre tarifnummer på sin faktura, så er det nemmere for dig og du kan altid slå den rigtige toldsats op.

Med venlig hilsen

Michael Rode

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

CamillaPedersen:
Jeg synes bare at der er så meget at holde styr på.

Personligt har jeg ikke oplevet de store problemer med import fra Kina. Jeg blev importregistret, og herefter fandt jeg en leverandør i Kina. Så bestilte jeg mine varer og fra SKAT modtog jeg en regning for tolden. Det var det. :D . Det skal siges, at jeg ikke brugte Post Danmark, så jeg ved ikke, om det gjorde en forskel.

Men ja, du skal selvfølgelig være opmærksom på, at du ikke køber kopivarer. Det var ikke et problem i mit tilfælde, da produkterne var plain produkter, som alle må sælge.

Held og lykke med det.

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

Som vi alle ved, så er det bare bedst at smutte forbi Told&Skat og få dine varer indfortoldet, for derefter at betale punktafgiften.
Jeg ved det er altid den trælse del, for man aner ikke hvad det bliver.

Jeg vil klart anbefale dig, hvis du handler smykker, så køb igennem England.
Ren erfaringsmæssigt, så får du en klar god kvalitet og til billige penge - så lav dig lige nogen aftaler der med nogen leverandør. ;)
Alibaba.com er et super spændende space, men man kan bare aldrig være sikker på hvad man får, medmindre du har en god Kvalitetskontrol.

Du bestemmer selv leveringstiden - den billige er med båd - her har du for det meste dine varer indenfor 30 dage. Med fly er det noget dyrere, men her snakker vi omkring en 7-10 dage.

Bestiller du derimod nogen prøver hjem fra Kina, så sørg for at din producent skriver "Samples" på kassen, da der her er tale om firmaindkøb.
Derved kan du skrive dette beløb på, når du indberetter.

Pøj med det :-) 

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen tak for svar!

Det har været en stor hjælp :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Andi Christensen Hoej:
Bestiller du derimod nogen prøver hjem fra Kina, så sørg for at din producent skriver "Samples" på kassen, da der her er tale om firmaindkøb.
Derved kan du skrive dette beløb på, når du indberetter
men vær klar over, at told er immune overfor alle de pakker der kommer med samples (eller gift from dear uncle) hvis ikke de kan se, at det stemmer med samples. Taler vi mange ting vel det være krav at de ikke er egnet til videresalg, ex der klippes et lille hak i t-shirten eller stemples sample på

Får man en æske med 15 ens caps eller 15 smykker med bare 2 ens, så dømmer told bolden ude i forhold til samples hvis ikke tingene er gjort uanvendelige til videresalg, så det SKAL være tydeligt ved åbning at det ER samples

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Camilla,

Jeg er kinesisk der sourcing alle muligt tinge fra kina.

Skal du bruge for hjælpe, kontakt mig på zh@novosk.com.

mvh

Kasper Hu

tlf: 51509988

www.novosk.com

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)