Hej Amino brugere! Jeg har en dæk- og bilforhandler, hvor jeg søger en samarbejdspartner. Vi har et værksted med mange muligheder. Idéen er primært at opkøbe skadet biler og engros biler, til renovering. Du må gerne have erfaring med Autotaks, men ikke et must. Vi har nemlig også muligheden for at taksere. Butikken/showroomet ligger ud til en god trafikkeret vej, Århusvej i Randers C. Der er 2 muligheder: 1. Vi opkøber bilerne 50/50, du renoverer (vi har grossist aftale hos leverandøren), og jeg sælger. Salgsprisen deles 50/50. 2. Jeg opkøber bilerne 100, du renoverer, jeg sælger. Du går på timeløn el. provision i %. Der bliver udarbejdet en seriøs samarbejdsaftale med gode vilkår og tryghed for begge parter. Er du den rette til opgaven ? Ønsker du at snuse lidt til erhvervslivet og gøre dig nogle erfaringer ? Eller ønsker du blot at tjene ekstra penge ved siden af dit job ? Så kontakt mig meget gerne på info@daekzonen.dk , Tlf 21 85 60 72 eller blot smide en PB. God weekend! |
Automekaniker eller Pladesmed søges som samarbejdspartner i en seriøs virksomhed
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)